W skład kolekcji Chipster, zaprojektowanej we współpracy z marką odzieżową Chrum.Com, wchodzą: t-shirty, tank topy i bluzy, a także uniwersalne dodatki. Całość można do woli wzbogacać haftowanymi „narzepkami”, czyli grafikami na rzepy zabawnie interpretującymi smaki i cechy chipsów Przysnacki. Ubrania są do kupienia online w sklepie Chrum.Com, w „chrumowych” sklepach stacjonarnych i w mobilnym Chrum.Trucku.
Kreację reklamową kolekcji przygotowała agencja PZL. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum, a obsługą mediów społecznościowych – F11. Działania promocyjne obejmą Facebook, Instagram oraz display.
Zobacz również
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]