Marek Stankiewicz (Grupa Polskapresse): Lubię motywować i inspirować innych

Marek Stankiewicz (Grupa Polskapresse): Lubię motywować i inspirować innych

Tym razem na pytania z cyklu Marketingowa 11 odpowiada Marek Stankiewicz, dyrektor ds. strategii w Grupie Polskapresse, wcześniej związany z Grupą TVN (portal Onet). Doradca, fan startupów i ciekawych projektów, autor bloga „Rozmowy Strategiczne” z marketingiem związany od 2003 roku.

1.    W marketingu internetowym najważniejsze są…

Wiarygodność – internauci bardzo szybko wychwytują wszelkiego rodzaju „zagrywki” marketerów, tylko spójna, wiarygodna komunikacja prowadzona konsekwentnie przynosi efekty oraz badanie, planowanie i ocena efektywności – bo to już nie te czasy kiedy kampanie oparte na jednym double’u emitowało się na RON’ie – analiza potencjału, planowanie poprzez cele w oparciu o badanie efektywności wybranych form, analiza w trakcie kampanii oraz badania „po” to dziś kluczowe elementy komunikacji online.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2.    Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to...

Taki projekt realizowałem wiele lat temu planując aktywności BTL’owe – była to potężna kampania dla jednego z fast foodów, to niesamowite zobaczyć efekty swojej pracy na ulicach miast. Mam szczęście pracować od wielu lat ze świetnymi ludźmi, dlatego gdy teraz się nad tym zastanawiam – co roku udaje mi się realizować co najmniej jeden taki projekt, który dodaje skrzydeł i mi, i marce dla której jest realizowany.

3.    Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to...

Wyzwania pojawiają się każdego dnia – pracujemy w branży, która zmienia się bardzo dynamicznie, ponieważ tempo tych zmian prócz edukacji determinuje także rozwój technologii – z wyzwaniami łatwiej sobie radzić, gdy staramy się szukać punktów wspólnych, a nie tych które nas różnią.  Z pewnością trudnym projektem było wprowadzenie kilka dni temu systemu płatności za content na naszych stronach – wierzę jednak w model oraz w to, że wartość w postaci regionalnych publikacji przekona użytkowników do wykupienia dostępu.

4.    Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to...

Realizowałem do tej pory kilka wielopłaszczyznowych projektów – myślę, że jednym z ciekawszych był projekt (TV & on-line) towarzyszący premierze gry Forza Motorsport 3.

5.    Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to...

Zazdrość to nie jest dobre słowo – podziw jak najbardziej – wspaniale jest tworzyć markę, z którą ludzie identyfikują się w sposób niepowtarzalny – Harley Davidson w tej kwestii jest doskonałym przykładem – być szefem marki i wiedzieć, że ludzie tatuują sobie ją na ciele – bezcenne.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij