Aperol-ivery: darmowy Spritz pod same drzwi z okazji dnia prosecco

Aperol-ivery: darmowy Spritz pod same drzwi z okazji dnia prosecco

Aby pomóc uroczyście świętować przypadający 13 sierpnia dzień prosecco, marka Aperol przygotowała akcję Aperol-ivery, dzięki której można zamówić dostawę 2 darmowych kieliszków Spritza pod same drzwi.

Z okazji dnia prosecco, Campari w Anglii przygotowało akcję aperol-ivery, czyli bezpłatną dostawę pod wskazany adres 2 darmowych kieliszków Spritza osobom, które zostawią swoje dane na stronie www.aperolspritzsocials.com/aperolivery/. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja odbędzie się w dniach 13-15 sierpnia w Londynie, i 17-19 sierpnia w Manchesterze.

PS Da Grasso: PizzaPatrol

W ramach akcji PizzaPatrol przedstawiciele firmy, korzystając z narzędzi do monitoringu internetu, wyszukiwali wpisy sugerujące, że ktoś ma ochotę na pizzę lub po prostu jest głodny i docierali do tych właśnie osób w jak najkrótszym czasie z pachnącą, ciepłą pizzą. 

PS2  

Sieć Domino's Pizza sponsoruje remonty dróg w wybranych miasteczkach w USA tylko po to, aby pizza trafiała w całości do domów klientów.

PS3

Szwedzka sieć meblowa od zawsze stara się dostosowywać swoją ofertę i usługi do kraju, w którym je sprzedaje. Teraz, otwierając swój pierwszy sklep w Indiach, zadbała o transport dla tamtejszych klientów. Produkty IKEA będą rozwożone spersonalizowanymi rikszami, które mają napęd na energię słoneczną. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij