Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Naśladowany. Niedościgniony. W nowej kampanii Volkswagena

Legenda wśród hot-hatchów powraca w wielkim stylu. W lipcu i sierpniu Volkswagen prowadzi kampanię promującą nowego Golfa GTI.
O autorze
1 min czytania 2013-07-18

Działania reklamowe mają charakter zasięgowy i wykorzystują zarówno tradycyjne, jak i niestandardowe kanały komunikacji.

– Aby pokazać młodszy, bardziej sportowy i dynamiczny wizerunek Golfa, wykorzystaliśmy do promocji model GTI. Jest on najszybszy, najlepszy w prowadzeniu i najbardziej oszczędny w historii GTI – mówi Katarzyna Bara koordynująca kampanię z ramienia Volkswagen Group Polska. Emitowany w mediach spot, realizuje konwencję talent show, w kreatywny i humorystyczny sposób pokazując, że Golf to niedościgniony wzór w swojej klasie. Dynamiczna jazda samochodu odbywa się przy dźwiękach hitu Franka Sinatry.

– Każda informacja prasowa dotycząca launchu modelu samochodu wygląda do znudzenia tak samo: zmiany, design i osiągi. Stąd właśnie pomysł, aby tym razem oprócz pressa stworzyć infografikę, która pozwoli uruchomić wyobraźnię odbiorców i zobrazować parametry samochodu – podkreśla Michał Karpiński odpowiedzialny za kampanię online – nowoczesny samochód, wymaga nowoczesnych form promocji, a infografika nowego Golfa GTI znakomicie pokazuje, jak ten kultowy samochód zmieniał się na przestrzeni lat – dodaje.

Volkswagen coraz mocniej integruje kampanie modeli z komunikacją w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W Polsce niestety nadal większość marek motoryzacyjnych okazjonalnie łączy kanał social z tradycyjnym, co sprawia, że działania socialowe funkcjonują obok bieżących kampanii marek – tłumaczy Dariusz Szpak z agencji OX Media – staramy się to zmienić, dlatego planując strategię obecności marki Volkswagen w mediach społecznościowych mówimy głownie o modelach, na które mogą sobie pozwolić użytkownicy. Łatwo jest zbudować zaangażowanie wokół skrajnie luksusowych i niedostępnych dla większości fanów aut, trudniej jest utrzymać zainteresowanie komunikując cały miesiąc jeden model. Jednak dzięki ciekawemu zaprezentowaniu treści: dedykowanym grafikom, konkursom wspierającym kampanie offline oraz infografikom jesteśmy w stanie skupić uwagę na dłużej, co zamierzamy rozwijać już w kolejnej kampanii dla kultowego Beetle’a.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się