Naśladowany. Niedościgniony. W nowej kampanii Volkswagena

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Naśladowany. Niedościgniony. W nowej kampanii Volkswagena

Legenda wśród hot-hatchów powraca w wielkim stylu. W lipcu i sierpniu Volkswagen prowadzi kampanię promującą nowego Golfa GTI.

Działania reklamowe mają charakter zasięgowy i wykorzystują zarówno tradycyjne, jak i niestandardowe kanały komunikacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Aby pokazać młodszy, bardziej sportowy i dynamiczny wizerunek Golfa, wykorzystaliśmy do promocji model GTI. Jest on najszybszy, najlepszy w prowadzeniu i najbardziej oszczędny w historii GTI - mówi Katarzyna Bara koordynująca kampanię z ramienia Volkswagen Group Polska. Emitowany w mediach spot, realizuje konwencję talent show, w kreatywny i humorystyczny sposób pokazując, że Golf to niedościgniony wzór w swojej klasie. Dynamiczna jazda samochodu odbywa się przy dźwiękach hitu Franka Sinatry.

- Każda informacja prasowa dotycząca launchu modelu samochodu wygląda do znudzenia tak samo: zmiany, design i osiągi. Stąd właśnie pomysł, aby tym razem oprócz pressa stworzyć infografikę, która pozwoli uruchomić wyobraźnię odbiorców i zobrazować parametry samochodu – podkreśla Michał Karpiński odpowiedzialny za kampanię online – nowoczesny samochód, wymaga nowoczesnych form promocji, a infografika nowego Golfa GTI znakomicie pokazuje, jak ten kultowy samochód zmieniał się na przestrzeni lat – dodaje.

Volkswagen coraz mocniej integruje kampanie modeli z komunikacją w mediach społecznościowych.

- W Polsce niestety nadal większość marek motoryzacyjnych okazjonalnie łączy kanał social z tradycyjnym, co sprawia, że działania socialowe funkcjonują obok bieżących kampanii marek - tłumaczy Dariusz Szpak z agencji OX Media – staramy się to zmienić, dlatego planując strategię obecności marki Volkswagen w mediach społecznościowych mówimy głownie o modelach, na które mogą sobie pozwolić użytkownicy. Łatwo jest zbudować zaangażowanie wokół skrajnie luksusowych i niedostępnych dla większości fanów aut, trudniej jest utrzymać zainteresowanie komunikując cały miesiąc jeden model. Jednak dzięki ciekawemu zaprezentowaniu treści: dedykowanym grafikom, konkursom wspierającym kampanie offline oraz infografikom jesteśmy w stanie skupić uwagę na dłużej, co zamierzamy rozwijać już w kolejnej kampanii dla kultowego Beetle’a.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij