ING Bank Śląski nagrodzony za akcję z zagubioną lalką Helenki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ING Bank Śląski nagrodzony za akcję z zagubioną lalką Helenki

ING Bank Śląski został nagrodzony w kategorii social media w konkursie „Tech Project Awards 2018” organizowanym przez brytyjski magazyn The Banker. Jury doceniło wykorzystanie technologii do budowania najlepszych doświadczeń klientów z marką.

W 2017 roku szerokim echem w mediach społecznościowych odbiła się akcja, w której na witrynie oddziału ING Banku Śląskiego na warszawskim Bemowie zawisła kartka małej Helenki z informacją o zagubionej lalce. Ogłoszenie szybko znalazło się w sieci, a dzięki monitoringowi social mediów zauważył je także bank, który natychmiast zareagował i sprezentował dziewczynce nową lalkę. Niestandardowa reakcja ING skupiła na sobie uwagę mediów. Informacja o inicjatywie pojawiła się na stronach głównych największych polskich portali. Wywołała również ogromne zainteresowanie i pozytywne emocje wśród internautów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Inicjatywa banku wynikająca z efektywnego podejścia do monitorowania mediów społecznościowych i szybkiego wchodzenia w interakcje została również doceniona przez międzynarodowe jury konkursu Tech Project Awards 2018. Tym samym ING po raz drugi w historii został laureatem tej prestiżowej nagrody.

– Historia z warszawskiego Bemowa pokazuje, że odpowiednie wykorzystanie technologii pozwala budować pozytywne doświadczenia klientów z naszą marką. Daje nam też możliwość pokazania ludzkiej twarzy banku i udowadnia w praktyce, że w ING Banku Śląskim liczą się ludzie. Technologia i dane dają nam ogromną wiedzę i możliwości interakcji w mediach społecznościowych. Możemy reagować w czasie rzeczywistym i skutecznie pomagać naszym klientom. – powiedziała Barbara Pasterczyk – dyrektor banku odpowiedzialna za komunikacje marketingową w ING Banku Śląskim.

Tech Project Awards organizowany jest przez miesięcznik The Banker należący do Financial Times. Jest to jedno z najbardziej prestiżowych międzynarodowych czasopism poświęconych ekonomii, bankowości i finansom międzynarodowym. Ideą konkursu Technology Projects of the Year jest wyróżnienie innowacji oraz przełomowych rozwiązań technologicznych w instytucjach finansowych na świecie.

Więcej informacji o konkursie oraz projektach w innych kategoriach znajduje się na stronie: www.thebanker.com.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij