Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Alkohol to seksistowska świnia. Kobiety traktuje gorzej – kampania społeczna z udziałem Jacka Braciaka

Alkohol to seksistowska świnia. Kobiety traktuje gorzej – kampania społeczna z udziałem Jacka Braciaka
21 sierpnia rusza kampania społeczna „Alkohol kobiety traktuje gorzej” poruszająca trudny i kontrowersyjny temat – ryzyko i szkodliwość picia alkoholu przez kobiety. W rolę alkoholu jako seksistowskiej świni niszczącej kobiety wcielił się aktor, Jacek Braciak.
O autorze
1 min czytania 2018-08-17

Od kilku tygodni na stronie 10dowodow.pl i w internecie możemy śledzić materiały zapowiadające kampanię: „Wszystkie kobiety są słabe” – Jacek Braciak jako seksistowska świnia w kampanii teaserowej 

„Jesteś beznadziejna. Odbiorę ci pracę. Odbiorę ci wszystko co masz. Jak zwykle nie ogarniasz. Po co ci ten make up, nie ukryjesz pod nim tego, co ci zrobię. Pożegnaj się z dziećmi – najlepiej już na zawsze. Będzie tylko gorzej”. Te obelgi i groźby pod adresem kobiet wypowiada… alkohol.

Alkohol to seksistowska świnia. Kobiety traktuje gorzej. Bardziej niszczy im wątrobę, dewastuje układ hormonalny, wpędza w depresję i znacznie szybciej uzależnia. 10 dowodów poznamy już 21 sierpnia.

Celem kampanii jest rozprawienie się z mitami i obalenie stereotypów oraz nauka kobiet, jak spożywać alkohol odpowiedzialnie, a tym samym bezpiecznie. Uświadomienie im, że narażone są na znacznie większe ryzyko, a alkohol bardziej im szkodzi – po prostu traktuje je gorzej niż mężczyzn.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania realizowana jest przez agencję kreatywną Chromatique ze środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing