TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Kierowcą tira zostajesz, jak nie potrafisz robić w życiu nic” – polska firma spedycyjna walczy z hejtem

„Kierowcą tira zostajesz, jak nie potrafisz robić w życiu nic” – polska firma spedycyjna walczy z hejtem
„Kierowcą tira nie zostajesz jak masz skończoną astronomię na UJ-ocie”, „Czy ktoś o zdrowych zmysłach idzie na kierowcę? Kto zostaje kierowcą?”, „praca dla przygłupów”– firma spedycyjna Adar zwraca uwagę na falę krytyki i hejtu, jaka dotyka kierowców tirów oraz ich rodziny.
O autorze
1 min czytania 2018-08-19

Adar to polska firma zajmująca się transportem międzynarodowym od ponad 35 lat. Firma w swoich materiałach pokazuje, że praca kierowcy to praca dla wybranej grupy nieugiętych osób – ludzi gotowych na poświęcenia, które wytrzymują presję branży i szybkie tempo zachodzących zmian – pobudki w środku nocy, długą rozłąkę z rodziną oraz niepochlebne opinie o swoim zawodzie. W spocie „Hejt” użyto autentycznych wypowiedzi, których autorami są osoby niemające podstawowej wiedzy na temat branży transportowej.

Film wyprodukowało KLN Studio Filmowe (dawniej Wytwórnia Filmów Kalina).

Nagranie „Najtrudniejsza branża świata”, w którym możemy zobaczyć, czym jest praca kierowcy i jak wygląda jego codzienność: błoto na drodze, deszcz, mróz i upał, posiłki w pośpiechu i zapchane parkingi, nieprzespane noce, puste kilometry i rozdrażnieni załadowcy od listopada 2017 roku do sierpnia br. obejrzano ponad 1,6 mln razy.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Polska instagramerka Laura Reiss wyznaczyła nagrodę w wysokości 100 tys. złotych za wskazanie hejtera, który od ponad dwóch lat prześladuje ją i jej córkę.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Pedał”, „szmata”, „brudas” – a jeśli kiedyś tak nazwą Twoje dziecko? Społeczna kampania HejtStop przypomina, że niespełna kilka sekund czasu wystarczy, aby przeciwstawić się zalewowi mowy nienawiści w sieci. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Na falę krytyki i hejtu w dużym stopniu narażeni są artyści, których twórczość nie każdemu musi się spodobać. Jak muzycy radzą sobie z krytyką? Na to pytanie postanowił odpowiedzieć Ballantine’s.