Artur Jastrzębski obejmuje nowo utworzone stanowisko Head of Business Analytics w Publicis Media

Artur Jastrzębski, dotychczas Head of Industry Analytics and IoT w PWC Polska, objął nowo utworzone stanowisko Head of Business Analytics w Publicis Media. Będzie zarządzał zespołami Data Analytics oraz Business Integration.
O autorze
1 min czytania 2018-08-20

Artur Jastrzębski dołączył do departamentu Data Sciences, którym kieruje Anna Sakowicz, Chief Digital, Data & Analytics Officer w Publicis Media. Podlegać mu będą zespoły Data Analytics oraz Business Integration. Pierwszy z nich zajmuje się rozwojem usług i produktów analitycznych odpowiadających na potrzeby biznesowe klientów agencji Starcom, Zenith, Blue 449, Spark Foundry, Performics oraz LiquidThread, należących do Publicis Media. Rolą zespołu Business Integration jest przekładanie potrzeb i celów biznesów klientów na rozwiązania analityczne, technologiczne i narzędziowe, których implementacja w największym stopniu przełoży się na realizację zakładanych KPI.

Artur Jastrzębski posiada kilkunastoletnie doświadczenie w analityce biznesowej. Rozpoczynał karierę w PKN Orlen, a następnie dołączył do SAS Institute, gdzie zajmował się wdrożeniami produktów i usług analitycznych, optymalizacją procesów klientów, a także działaniami sprzedażowymi i ekspertyzami biznesowymi. Ostatnio jako Head of Industry Analytics and IoT pracował w PWC Polska, gdzie odpowiadał za rozwój zespołu data analytics, a także za rozwój ofert biznesowych w nowych sektorach. Jest finalistą konkursu Global Innovation Challenge na najbardziej innowacyjny produkt w PwC. Od 2014 r. jako wykładowca prowadzi zajęć na studiach podyplomowych z zakresu informatyki i analityki w przedsiębiorstwach, Big Data oraz Business Intelligence w Szkole Głównej Handlowej.