TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Artur Jastrzębski obejmuje nowo utworzone stanowisko Head of Business Analytics w Publicis Media

Artur Jastrzębski, dotychczas Head of Industry Analytics and IoT w PWC Polska, objął nowo utworzone stanowisko Head of Business Analytics w Publicis Media. Będzie zarządzał zespołami Data Analytics oraz Business Integration.
O autorze
1 min czytania 2018-08-20

Artur Jastrzębski dołączył do departamentu Data Sciences, którym kieruje Anna Sakowicz, Chief Digital, Data & Analytics Officer w Publicis Media. Podlegać mu będą zespoły Data Analytics oraz Business Integration. Pierwszy z nich zajmuje się rozwojem usług i produktów analitycznych odpowiadających na potrzeby biznesowe klientów agencji Starcom, Zenith, Blue 449, Spark Foundry, Performics oraz LiquidThread, należących do Publicis Media. Rolą zespołu Business Integration jest przekładanie potrzeb i celów biznesów klientów na rozwiązania analityczne, technologiczne i narzędziowe, których implementacja w największym stopniu przełoży się na realizację zakładanych KPI.

Artur Jastrzębski posiada kilkunastoletnie doświadczenie w analityce biznesowej. Rozpoczynał karierę w PKN Orlen, a następnie dołączył do SAS Institute, gdzie zajmował się wdrożeniami produktów i usług analitycznych, optymalizacją procesów klientów, a także działaniami sprzedażowymi i ekspertyzami biznesowymi. Ostatnio jako Head of Industry Analytics and IoT pracował w PWC Polska, gdzie odpowiadał za rozwój zespołu data analytics, a także za rozwój ofert biznesowych w nowych sektorach. Jest finalistą konkursu Global Innovation Challenge na najbardziej innowacyjny produkt w PwC. Od 2014 r. jako wykładowca prowadzi zajęć na studiach podyplomowych z zakresu informatyki i analityki w przedsiębiorstwach, Big Data oraz Business Intelligence w Szkole Głównej Handlowej.