Digital Communication Awards 2018: nominowane 3 projekty z Polski

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Digital Communication Awards 2018: nominowane 3 projekty z Polski

Do tegorocznego konkursu Digital Communication Awards zgłoszono 700 kampanii z całej Europy. Wśród kampanii z Polski dwie nominacje otrzymała agencja MOSQI.TO, a jedną marka Budimex.

„Mural w sieci”

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nominacja w kategorii Social Media Presence

ING Bank Śląski to jeden z liderów reklamowych w Polsce, jednak coraz trudniej jest mu trafić do „młodych” tj. ludzi w wieku 18-24 lata. Spadek zaangażowania tej grupy to zmartwienie wielu marketerów – MOSQI.TO miało znaleźć skuteczny sposób na odwrócenie tego trendu wśród fanów ING Banku w mediach społecznościowych. Dodatkowo, ING Bank obiecał Łodzi mural.

Nie pozostało nic innego, jak połączyć interes społeczności lokalnej i wirtualnej, które miały wybrać „ulubiony” projekt na ścianę przy ul. Piotrkowskiej. Mural, a właściwie jego 4 projekty, jeszcze przed swoim powstaniem, pobiły rekord popularności w Social Mediach:

  • 15 427 reakcji (z czego 10 401 na profilu ING) - post z głosowaniem był rekordowym na profilu ING Banku Śląskiego.
  • 728 691 UU - zasięg (połowa to zasięg organiczny)
  • 606 komentarzy, w tym 90% pozytywnych 0,01 zł – koszt dotarcia do 1 fana!

„Odrodzenie Leonarda”
Nominacja w kategorii Social Media Campaign

Kampania realizowana dla EC1 w Łodzi udowodniła, że kulturę można sprzedać online i to z niezłym rezultatem – ponad 72 000 zarezerwowanych biletów.

Odrodzony Leonardo da Vinci, we współczesnej odsłonie skutecznie i z humorem sprzedawał on line, ale również budował relacje w social mediach. Został gwiazdą lokalnej społeczności i niemal każdego formatu reklamowego.

Za strategię i wsparcie sprzedaży Wystawy Wynalazków Leonarda da Vinci w łódzkim EC1 odpowiadało MOSQI.TO.

Chat-rekruter Budimexu
Nominacja w kategorii Employer Branding & Recruiting Campaign

Budimex to pierwsza duża firma w Polsce, która zdecydowała się na rekrutację pracowników przez chatbota. Narzędzie stworzone przez startup Emplocity miało za zadanie zatrudnić aż 1000 pracowników dla jednego z głównych graczy polskiej branży budowlanej. Marka, aby przyśpieszyć proces rekrutacyjny i dotrzeć do większej liczby osób, powołała Emplobota, dzięki któremu pracodawca za pomocą sztucznej inteligencji jest w stanie przeprowadzić sprawną, pierwszą selekcję zgłoszeń.

W ciągu zaledwie kilku miesięcy chatbot przeprowadził tysiąc rozmów. Pomógł wskazać odpowiednią rekrutację 630 kandydatom i umówił na rozmowy ponad 100 potencjalnych pracowników.

Gala wręczenia nagród w konkursie Digital Communication Awards odbędzie się 28 września. Nominowanych czeka jeszcze jeden etap na drodze do zwycięstwa – live pitch w Berlinie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij