TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Digital Communication Awards 2018: nominowane 3 projekty z Polski

Do tegorocznego konkursu Digital Communication Awards zgłoszono 700 kampanii z całej Europy. Wśród kampanii z Polski dwie nominacje otrzymała agencja MOSQI.TO, a jedną marka Budimex.
O autorze
1 min czytania 2018-08-21

„Mural w sieci”

Nominacja w kategorii Social Media Presence

ING Bank Śląski to jeden z liderów reklamowych w Polsce, jednak coraz trudniej jest mu trafić do „młodych” tj. ludzi w wieku 18-24 lata. Spadek zaangażowania tej grupy to zmartwienie wielu marketerów – MOSQI.TO miało znaleźć skuteczny sposób na odwrócenie tego trendu wśród fanów ING Banku w mediach społecznościowych. Dodatkowo, ING Bank obiecał Łodzi mural.

Nie pozostało nic innego, jak połączyć interes społeczności lokalnej i wirtualnej, które miały wybrać „ulubiony” projekt na ścianę przy ul. Piotrkowskiej. Mural, a właściwie jego 4 projekty, jeszcze przed swoim powstaniem, pobiły rekord popularności w Social Mediach:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • 15 427 reakcji (z czego 10 401 na profilu ING) – post z głosowaniem był rekordowym na profilu ING Banku Śląskiego.
  • 728 691 UU – zasięg (połowa to zasięg organiczny)
  • 606 komentarzy, w tym 90% pozytywnych 0,01 zł – koszt dotarcia do 1 fana!

„Odrodzenie Leonarda”
Nominacja w kategorii Social Media Campaign

Kampania realizowana dla EC1 w Łodzi udowodniła, że kulturę można sprzedać online i to z niezłym rezultatem – ponad 72 000 zarezerwowanych biletów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Odrodzony Leonardo da Vinci, we współczesnej odsłonie skutecznie i z humorem sprzedawał on line, ale również budował relacje w social mediach. Został gwiazdą lokalnej społeczności i niemal każdego formatu reklamowego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za strategię i wsparcie sprzedaży Wystawy Wynalazków Leonarda da Vinci w łódzkim EC1 odpowiadało MOSQI.TO.

Chat-rekruter Budimexu
Nominacja w kategorii Employer Branding & Recruiting Campaign

Budimex to pierwsza duża firma w Polsce, która zdecydowała się na rekrutację pracowników przez chatbota. Narzędzie stworzone przez startup Emplocity miało za zadanie zatrudnić aż 1000 pracowników dla jednego z głównych graczy polskiej branży budowlanej. Marka, aby przyśpieszyć proces rekrutacyjny i dotrzeć do większej liczby osób, powołała Emplobota, dzięki któremu pracodawca za pomocą sztucznej inteligencji jest w stanie przeprowadzić sprawną, pierwszą selekcję zgłoszeń.

W ciągu zaledwie kilku miesięcy chatbot przeprowadził tysiąc rozmów. Pomógł wskazać odpowiednią rekrutację 630 kandydatom i umówił na rozmowy ponad 100 potencjalnych pracowników.

Gala wręczenia nagród w konkursie Digital Communication Awards odbędzie się 28 września. Nominowanych czeka jeszcze jeden etap na drodze do zwycięstwa – live pitch w Berlinie.