Smart Human – cykl prezentacji, warsztatów i konferencji poświęconych technologii smart zorientowanej na człowieka

Już 28 sierpnia startuje program Smart Human – cykl spotkań, podczas których odbywać się będą prezentacje rozwiązań technologicznych smart zorientowanych na człowieka w sześciu obszarach – Smart Connections, Smart Health, Smart Home, Smart Travel, Smart Work, Smart World.
O autorze
2 min czytania 2018-08-27

fot. Facebook SmartHuman

We wtorek 28 sierpnia 2018 roku o godzinie 18:00 odbędzie się inauguracja programu Smart Human, czyli cyklu warsztatów, prezentacji oraz konferencji poświęconych technologii smart. W czasie tych wydarzeń odbywać się będą prezentacje rozwiązań technologicznych smart zorientowanych na człowieka – odbiorcę, użytkownika, nabywcę, klienta. Rozwiązania prezentowane będą w sześciu obszarach: Smart Connections, Smart Health, Smart Home, Smart Travel, Smart Work, Smart World.

Na wtorkowej inauguracji będzie ok. 150 uczestników ze świata korporacji (m.in. Unilever, BSH, Raiffeisen, Amadeus), firm lokalnych, firm doradczych, agencji, firm wspierających rozwój gospodarczy (Mazowiecki Klaster ICT, Klaster Energetyczny), mediów, startupów i firm z sektora nowych technologii (Fibaro, Hotailors, firmy działające w Brain Embassy itd.)

Tadeusz Żórawski, CEO Smart Human, przedstawi zarys programu z sześcioma obszarami, a oprócz tego gościnnie podczas inauguracji prezentacje przedstawią:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Anna Adrian (FIBARO) – badania Homo Smartus, czyli mieszkańców Smart Homes,
  • Filip Błoch (Hotailors) – trendy i rozwiązanie Smart Travel,
  • Anna Korzec – jak Smart Travel zainspirował Smart Work,
  • Jarosław Filipek (IAXAI Art Gallery) – Smart Art
  • oraz gość specjalny Maciej Orłoś, który opowie o tym, jak w kilkanaście minut przekazywać wiadomości w biznesie.

W trakcie spotkania na temat obszaru Smart Connections poruszone zostaną tematy dotyczące m.in.: smartfonów i „wereables”, okularów VR/AR/MR oraz ich przyszłości, czy ewolucji mediów społecznościowych. Spotkanie poświęcone obszarowi Smart Health poruszy m.in. tematy medycyny regeneracyjnej, protetyki 3D czy nanotechnologii. Podczas spotkania na temat Smart Home prelegenci opowiedzą o spersonalizowanej modzie, technologii IOT oraz ewolucji, trendach i przyszłości Smart TV screens. W trakcie wydarzenia poświęconemu obszarowi Smart Travel uczestnicy będą mieli szansę poznać specyfikę Smart Cars oraz Smart Travel Management Systems. Obszar Smart World poruszy takie tematy jak np.: robotyka, druk 3D, drony, blockchain czy sztuczna inteligencja. Z kolei spotkanie na temat Smart World poświęcone zostanie takim zagadnieniom jak Smart Cities, Smart Energy, Smart Food czy Smart Art.

Program Smart Human kierowany jest do:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • korporacji, a przede wszystkim działów innowacji, rozwoju, strategii i marketingu,
  • firm z ambicjami szybkiego wzrostu,
  • agencji doradczych, marketingowych, digitalowych i konsultantów,
  • fundacji i organizacji wspierających rozwój biznesu i technologii,
  • funduszy inwestycyjnych,
  • startupów.

Wydarzenia będą odbywać się we wtorki, z regularnością mniej więcej co dwa tygodnie (wyłączając tzw. długie weekendy). Prezentacje będą trwały ok. 90-120 minut, po czym czas przeznaczony zostanie na networking dla zainteresowanych osób. Każde spotkanie będzie poświęcone jednemu obszarowi. Łącznie zaplanowano 24 spotkania na cały rok.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Inauguracja programu Smart Human odbędzie się we wtorek 28 sierpnia 2018 roku w godzinach 18:00-20:00 w przestrzeni coworkingowej Brain Embassy na Al. Jerozolimskich 181B (wejście B2, 5.piętro). Więcej informacji znajduje się na stronie Smart Human lub na Facebooku.

NowyMarketing i MamStartup są patronami medialnymi wydarzenia.