Kampanię rozpoczyna 45-sekundowy spot reklamowy. Jego akcja ma miejsce wieczorem, gdy dzieci kładą się spać. Do ich pokoju przychodzi tata i zaczyna czytać książkę na dobranoc. W tym momencie widzowie wraz z rodziną bohaterów spotu przenoszą się na bajkową leśną polanę, gdzie Gang Słodziaków urządza wielki wyścig.
– W tym roku stworzyliśmy od podstaw cały świat Słodziaków – maskotki, książkę, aplikację mobilną, a w kolejnych dniach udostępnimy dodatkowe atrakcje. Podkreślamy też wagę codziennego czytania książek dzieciom, bo to doskonały sposób na wspólne spędzanie czasu. Pobudza wyobraźnię i inspiruje je do tworzenia własnych historii. Właśnie ten aspekt zaakcentowaliśmy w pierwszym spocie naszej kampanii – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Spot jest emitowany w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach dziecięcych.
Kampania wzbogacona jest o elementy content marketingu. Materiały pojawiać się będą cyklicznie m.in. w kanałach marki na Facebooku i YouTube oraz stronie www.gangslodziakow.pl. Można również pobrać dedykowana aplikację na telefony – Gang Słodziaków.
Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska, a części internetowej Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker. Za kreację i produkcję pluszowych zwierzaków odpowiada TM Toys Sp. z o.o.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing