Sieć salonów optycznych Vision Express rozpoczęła nową promocję konsumencką „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł”, w której przy zakupie okularów korekcyjnych klienci otrzymują zniżkę wynoszącą tyle zł, ile mają lat. Dodatkowo doliczany jest do tego rabat 100 zł. Do udziału w kampanii został zaproszony Krzysztof Ibisz, który poprzez żartobliwy scenariusz spotu zdradza, ile ma rzeczywiście lat. Inspiracją do przygotowania koncepcji spotu były pojawiające się w mediach spekulacje związane z faktycznym wiekiem prezentera. W spocie reklamowym Ibisz decyduje się na zakup nowych okularów korekcyjnych. Dzięki promocji otrzymuje solidny rabat, a wprawny obserwator dowiaduje się ile ma lat. W kampanii dla Vision Express Ibisz pokazuje dystans do swojego wieku i poczucie humoru.
Kampania będzie prowadzona w całej Polsce, a spoty reklamowe pojawią się m.in. na antenie TVN, Polsatu czy TVP. Za przygotowanie idei strategiczno-kreatywnej, nadzór nad produkcją spotów telewizyjnych i radiowych oraz działania BTL odpowiada Walk Creative. Komunikację w mediach społecznościowych prowadzi Walk Digital. Za obsługę PR, w tym przygotowanie artykułów sponsorowanych i informacji prasowych, odpowiada Walk PR. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024