Kazar podejmuje współpracę z Value Media i SalesTube

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kazar podejmuje współpracę z Value Media i SalesTube

Value Media będzie odpowiedzialne za kompleksową strategię budowania marki Kazar. Skalowaniem biznesu marki w e-commerce zajmie się SalesTube.

W ramach rozpoczętej właśnie współpracy Kazar powierzył Value Media opracowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji. Doradztwem, analityką, a przede wszystkim optymalizacją procesu sprzedaży e-commerce Kazar zajmie się SalesTube.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Szukaliśmy partnera, który łączy kompetencje strategiczne dla budowania silnych marek oraz wiedzę ekspercką w obszarze e-commerce i będzie w stanie zwiększać skalę biznesu Kazar. Nasze salony firmowe stworzone są z myślą o najwyższym komforcie klientów. Zadaniem SalesTube będzie dostarczenie użytkownikom podobnego, unikalnego doświadczenia z marką podczas zakupów online. – mówi Bartłomiej German, Dyrektor ds. Kanałów Elektronicznych, Kazar.

Kazar to wiodąca marka na polskim rynku, oferująca wysokiej jakości obuwie i akcesoria. Należy do grona najbardziej rozpoznawalnych marek obuwniczych na polskim rynku w segmencie produktów luksusowych. Salony firmowe Kazar mieszczą się w prestiżowych centrach handlowych w największych miastach Polski. Charakteryzują się nowoczesnym designem, przestronnym wnętrzem i elegancką stylistyką.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij