Wyedukowani krakowianie, którzy z poprzedniej edycji wiedzą już, jak ważne jest sadzenie nowych, młodych drzew w miejsce zlikwidowanych, mają szansę zapoznać się z zasadami ich pielęgnacji. Agencja Design PR odpowiedzialna jest za media relations projektu, produkcję materiałów promocyjnych, obsługę mediów społecznościowych i aktualizację strony www.
– To dla nas bardzo ważny projekt – mówi Magdalena Zawadzka-Wojtaszek, CEO agencji Design PR. – Jesteśmy mocno zaangażowani w kampanię i cieszymy się, że możemy w niej aktywnie uczestniczyć, tym bardziej że grono naszych zaufanych klientów chętnie korzysta z wypracowanych przez nas skutecznych i sprawdzonych narzędzi z zakresu CSR – dodaje.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Najważniejsze informacje na temat akcji dostępne są na stronie www.zielenwkrakowie.pl.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024