Ciuchy mówią wszystko – jesienno-zimowa kampania House

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ciuchy mówią wszystko – jesienno-zimowa kampania House

Ciuchy mówią wszystko to hasło kampanii promującej jesienno-zimową kolekcję House. Kampanii towarzyszy film, wyreżyserowany przez Krzysztofa Grajpera, współpracującego dotychczas z takimi artystami jak Taco Hemingway, Ten Typ Mes czy Rebeka.

Bohaterowie filmu to 6 młodych ludzi, którzy poprzez ubranie wyrażają siebie. Poznajemy ich w kilkusekundowych, przerysowanych scenach, którym towarzyszy krótki komentarz. Każdy z nich to przewrotny opis każdej z postaci. Pierwsze skojarzenie, nawiązujące nie tylko do ubrania, ale też charakteru i zachowania. Muzykę do spotu stworzył Zeppy Zep.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dodatkowo kolekcję promuje 15 zdjęć kampanijnych, autorstwa Bartka Wieczorka. Każde z zabawnym komentarzem w formie instagramowego dymku. Dopasowane do sceny i stylizacji chwytliwe hasła nawiązują do świata social mediów, popkultury i mody.

Film oraz zdjęcia można zobaczy w lookbooku marki na www.housebrand.com. Kampanię AW18 wspiera kreatywny konkurs. House wytypował dwa dodatkowe zdjęcia, które również pojawią się w komunikacji. Brakuje im jednak komentarzy – dymki są puste. I tu marka zostawia pole do popisu swoim fanom. Najzabawniejsze, nawiązujące do przesłania kampanii hasła trafią na oficjalne zdjęcia kampanijne i zostaną opublikowane na stronie, Facebooku i Instagramie marki. To idealna szansa, by stać się częścią kampanii House i zdobyć super nagrody. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij