TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nie ma jak w sieci – pajączek z głosem Czesława Mozila promuje nową ofertę Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek.
O autorze
1 min czytania 2018-09-05

W rozpoczętej kampanii – wykorzystującej zupełnie nowy format reklamowy – bohater marki, sympatyczny pajączek, głosem Czesława Mozila opowiada o nowej usłudze światłowodowej z dostępem do internetu o prędkości do 900 Mb/s oraz o usługach telewizyjnych m.in. z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów oraz Ligi Europy UEFA.

– Wdrożenie nowego formatu reklamowego wieńczy nowe otwarcie, które dokonuje się po tym, jak pod koniec maja br. Netia weszła w skład Grupy Cyfrowy Polsat – powiedział Andrzej Abramczuk, prezes zarządu, dyrektor generalny Netii.

– Jeszcze silniejszą pozycję Netii na rynku chcemy oprzeć na modernizowanej do standardu światłowodowego, najwyższej jakości sieci oraz sile Grupy Cyfrowy Polsat, m.in. oferując jeszcze bogatszą ofertę programową i wykorzystując dostęp do rozbudowanej sieci sprzedaży – dodał Tomasz Dakowski, dyrektor generalny obszaru B2C w Netii.

Kampania, która obejmuje główne stacje telewizyjne, outdoor, serwisy VOD oraz różnego typu serwisy internetowe, potrwa do początku października br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Koncepcja kreatywna nowego formatu reklamowego została opracowana i zrealizowana przez Scholz&Friends. Spot wyprodukował dom produkcyjny TFP. Za zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe: Mediacom i Vizeum.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

>>> Pajączek Netii vs. Lucas the Spider – plagiat czy inspiracja? [opinie]

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się