Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek promują nowy smartfon Xiaomi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek promują nowy smartfon Xiaomi

W ramach kampanii promocyjnej nowego smartona Xiaomi – Pocophone F1, telefon przetestowali znani youtuberzy m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek.

Launch nowego produktu Xiaomi – marki, która w bardzo krótkim czasie podbiła polski rynek telefonii komórkowej, długo utrzymywany był w tajemnicy. Popularni influencerzy jako pierwsi oficjalnie zaprezentowali Pocophone F1 szerokiej publiczności skupionej wokół ich kanałów. Sitr0x, GilathissNew, Krystian Bończyk, NRGeek, Juniorsky, Manoyek i Flothar poddali smartfon dokładnym testom, skupiając się na parametrach i funkcjach, które ich zdaniem są najistotniejsze w codziennym użytkowaniu. Ostatnim materiałem w kampanii, która wystartowała 24 sierpnia, był film Tivolta, który zaprosił swoich widzów do udziału w konkursie, w którym główną nagrodą jest flagowy smartfon. Wideo w kampanii osiągnęły łącznie ponad 620 tysięcy organicznych wyświetleń o łącznym czasie 3 milionów minut oglądania i 96% pozytywnych ocen.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Xiaomi, marka która konsumentom dała się poznać jako producent nowoczesnego i jednocześnie budżetowego sprzętu, sukcesywnie rozszerza swoją ofertę na polskim rynku. Po otwarciu pierwszych salonów firmowych (Warszawa, Kraków, Wrocław), przyszedł czas na szeroko zakrojone działania promocyjne, zarówno w zakresie urządzeń mobilnych, jak i sprzętów AGD. Rdzeniem komunikacji marki jest współpraca z influencerami.

Działania z gamerami to kontynuacja szerokiej współpracy marki z sieciami LifeTube i Gamellon, w ramach której od lipca br. publikowane były materiały wideo promujące nowe produkty Xiaomi. Filmy dedykowane pojawiły się między innymi na kanałach Lorda Kruszwila (ponad milion wyświetleń w 24 godz. od publikacji) oraz Ajgora Ignacego, którzy wpisali markę w krótkie fabuły, nakręcone w charakterystycznym dla siebie stylu. Testów smartphone’a Mi A2 podjęli się też Karolek i Disowskyy, a odkurzacz Mi Vacuum Robot został głównym bohaterem filmu na kanale SkutecznieTV. Wszystkie materiały zrealizowane przez LifeTube i Gamellon dla Xiaomi osiągnęły do tej pory łącznie 3,5 miliona organicznych wyświetleń.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij