– Bardzo duża liczba adresowanych do nas próśb sprawiła, że postanowiliśmy wydłużyć termin zgłoszeń. Chcemy dać szansę tym, którzy nie zdążyli jeszcze dopracować wniosków, wśród nich mogą być inspirujące i wartościowe projekty, wręcz zdobywcy tegorocznych nagród – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
MIXX Awards jest kierowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Digital nie jest już osobnym kanałem komunikacji, ale integralną częścią działań komunikacyjnych. Konkurs pokazuje, jak ważne jest podkreślanie roli narzędzi cyfrowych i ich kreatywnego, skutecznego wykorzystania w strategiach marketingowych firm.
MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość. Zgłoszone projekty są analizowane pod kątem zarówno strategii, kreacji, wykonania i wykorzystania mediów, jak i rezultatów i ROI. Zwyciężają projekty, które prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.
W tym roku nagrody będą przyznawane w 16 kategoriach, zostaną także przyznane nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe. Twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace w kategoriach:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
- Brand Awareness and Positioning
- Cross Media Integration
- Digital Driven
- Direct Response and Lead Generation
- Games & eSport
- Innovation
- Mobile Experience
- Offline Digitizing
- Online Marketing with Influencer
- Product Launch
- Public Service and non-profit campaign
- Best Use of Social Media
- UX
- Digital Experiences
- Smart Solution
- Data Driven & Precision Marketing
Laureatów konkursu wybierze jury składające się z wybitnych ekspertów branży – przedstawicieli agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentantów marketerów. Nad przebiegiem głosowania będzie czuwała firma PwC, a laureatów poznamy pod koniec listopada br. podczas uroczystej gali. Konkursowi będzie towarzyszyć Mixx Conference – wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Opłata za udział w konkursie wynosi tylko 1190 zł (dla członków IAB) oraz 1490 zł (dla firm niezrzeszonych).
Partnerami wydarzenia są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej. Wśród nich znalazły się media branży reklamowej i marketingowej, największe portale oraz tytuły prasowe. Głównym partnerem medialnym jest Marketer+. Partnerzy medialni to: Gazeta.pl, Interaktywnie.com, Marketing przy kawie, My Company, Magazyn Online Marketing, NaTemat, NowyMarketing, Social Press, Wirtualna Polska Media.
W Polsce ten międzynarodowy konkurs odbywa się od 2006 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja Mixx Awards w Europie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB.
Więcej informacji o konkursie dostępnych jest na stronie www.mixx-awards.pl.