Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jakie to uczucie założyć firmę z mBankiem? mBank promuje usługi skierowane do przyszłych przedsiębiorców

Ruszyła kolejna odsłona kampanii zachęcającej przyszłych przedsiębiorców do otwierania firmy w placówkach oraz na stronie internetowej mBanku. W kampanii podkreślono fakt, że w mBanku zakładając działalność gospodarczą można zyskać wsparcie księgowej.
O autorze
1 min czytania 2018-09-06

Usługa mBanku umożliwia zarówno jego obecnym, jak i nowym klientom załatwienie wszelkich formalności związanych z rejestracją działalności gospodarczej w jednym miejscu. Dodatkowo, podczas składania wniosku przedsiębiorcy zyskują fachową poradę i wsparcie księgowej, która rozwieje wszelkie wątpliwości.

Ideą spotów jest pokazanie uczuć, jakie towarzyszą zakładaniu firmy z mBankiem i podkreślenie radości płynącej z bycia swoim własnym szefem.

Z mBankiem każdy przedsiębiorca założy firmę, otrzyma pomoc księgowej, a wszystkie formalności załatwi przez Internet lub w placówce.

Linię kreatywną opartą na emocjach, które towarzyszą zakładaniu pierwszej firmy, przygotowała agencja VML Poland. Agencja odpowiada również za dwa wizerunkowe spoty, reklamy prasowe i radiowe, stronę internetową, kampanię display, formaty do komunikacji w social media, a także materiały do komunikacji w placówkach mBanku. Produkcją spotów zajęła się Flota Filmowa, a planowaniem i zakupem mediów Mindshare.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania prowadzone będą do końca października 2018 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing