Usługa mBanku umożliwia zarówno jego obecnym, jak i nowym klientom załatwienie wszelkich formalności związanych z rejestracją działalności gospodarczej w jednym miejscu. Dodatkowo, podczas składania wniosku przedsiębiorcy zyskują fachową poradę i wsparcie księgowej, która rozwieje wszelkie wątpliwości.
Ideą spotów jest pokazanie uczuć, jakie towarzyszą zakładaniu firmy z mBankiem i podkreślenie radości płynącej z bycia swoim własnym szefem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Z mBankiem każdy przedsiębiorca założy firmę, otrzyma pomoc księgowej, a wszystkie formalności załatwi przez Internet lub w placówce.
Linię kreatywną opartą na emocjach, które towarzyszą zakładaniu pierwszej firmy, przygotowała agencja VML Poland. Agencja odpowiada również za dwa wizerunkowe spoty, reklamy prasowe i radiowe, stronę internetową, kampanię display, formaty do komunikacji w social media, a także materiały do komunikacji w placówkach mBanku. Produkcją spotów zajęła się Flota Filmowa, a planowaniem i zakupem mediów Mindshare.
Działania prowadzone będą do końca października 2018 roku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing