Zmieniamy logo, nie zasady – Santander Consumer Bank z nową identyfikacją wizualną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zmieniamy logo, nie zasady – Santander Consumer Bank z nową identyfikacją wizualną

Od września na 320 oddziałach i placówkach partnerskich Santander Consumer Banku, jego stronie internetowej, profilach społecznościowych, bankowości online i punktach obsługi działających m.in. w sklepach Media Markt, Saturn i Castorama można zobaczyć nowe logo: czerwony napis na białym tle.

Nowe, białe logo z czerwonym napisem ma bardziej niż dotychczas wyeksponowaną część „Consumer Bank” – która definiuje strategię. Pod nowym szyldem Santander Consumer Bank, tak jak dotychczas, będzie koncentrować się na obszarze kredytów konsumenckich.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa identyfikacja jest prosta i łatwo wpada w oko. Wprowadzając tę zmianę bank tworzy wyrazisty i łatwo identyfikowalny wizerunek, odróżniający go od innych instytucji finansowych, w tym Santander Bank Polska (do września: Bank Zachodni WBK), działającego niezależnie. Klient szukający oddziału Santander Consumer Banku pozna go też po wizerunku Justyny Kowalczyk, ambasadorki marki.

Zmianie identyfikacji wizualnej Santander Consumer Banku towarzyszy kampania informacyjna, skierowana do klientów i partnerów instytucji. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.santanderconsumer.pl/zmieniamylogo.

W ciągu ostatnich 12 lat Grupa Santander stała się ważnym uczestnikiem polskiego sektora bankowego. Marka Santander pojawiła się na naszym rynku w 2006 roku wraz z rozpoczęciem działalności przez Santander Consumer Bank.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij