Rejestracja w KRS finalizuje formalny etap zmiany nazwy, zapowiedziany przez bank już w kwietniu br. Bank kolejno uzyskiwał potrzebne do zmiany akceptacje, Komisji Nadzoru Finansowego oraz Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy, które w maju br. przyjęło uchwałę w tej sprawie.
Oficjalny start kampanii rebrandingowej bank zapowiada na wieczór 7 września. Pierwsze spoty będzie można zobaczyć po 18:30 na antenach TVP2 i TVN. W poniedziałek 10 września bank przedstawi szczegóły zmiany marki.
Zobacz również
Santander Bank Polska podkreśla, że zmiana nazwy, logo oraz siedziby nie wymaga od klientów podejmowania jakichkolwiek dodatkowych działań. Wszystkie umowy pozostają w mocy, bez konieczności podpisywania dodatkowych aneksów. Nie zmieniają się również numery rachunków bankowych, terminy ważności kart, numery PIN czy hasła do usług bankowości internetowej i mobilnej.
Koszty rebrandingu szacuje się na 60-70 mln zł.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach