Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Michał Szaniecki (Seat): Czasem najbardziej nieperspektywiczne aktywacje przynoszą spektakularne efekty

Michał Szaniecki (Seat): Czasem najbardziej nieperspektywiczne aktywacje przynoszą spektakularne efekty
Osobą, która tym razem zmierzyła się z Marketingową 11 jest Michał Szaniecki, dyrektor marki Seat.
O autorze
2 min czytania 2018-09-11

1. W marketingu najważniejsze jest…

Konsekwentne budowanie wartości dodanej dla konsumentów i biznesu – oraz utrzymanie balansu między walką o sprzedaż jutro i profitową przyszłością dla marki za dekadę.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Mali Ratownicy – nasz CSR-owy program kształtujący w angażujący sposób postawy dzieci poprzez naukę pierwszej pomocy. Program, który spotkał się ze wspaniałym odzewem dzieci, rodziców i specjalistów.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Wyzwanie od lat towarzyszy mi jedno – za mało godzin w ciągu doby, aby zdążyć zrealizować z moim zespołem wszystkie nasze pomysły.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Volkswagen Home, pierwszy na świecie tego typu biznes model, który dowiódł, że bezkompromisowa koncentracja w jego budowaniu na CX (customer experience) i DCX (digital customer experience) jest bardziej profitowa i przynosi bardziej inkrementalną sprzedaż niż aktualne modele.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

Te, które coś w nas zmieniły, np. Ice Bucket Challenge. Również te humorystycznie prowokacyjne kulturowo, jak Think Small VW Beetle.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

Dla mnie osobiście 3 elementy: storymaking, mądry CX i DCX oraz nowoczesne metody poszukiwania insightów przez połączenie big data opisujących zachowanie konsumentów z nowoczesną psychologią.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Bardzo pokornie podchodzę do oceny pojedynczych zjawisk, gdyż doświadczenie nauczyło mnie, że spektakularne efekty przynoszą czasami najbardziej „nieperspektywiczne” aktywacje, jak outdoor czy poczciwy sampling (z największym szacunkiem).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Zaufanie, zaufanie, zaufanie – i wspólna pasja zmieniania świata (choćby świata marki).

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Kręgów osób z całego świata znacznie mądrzejszych od mnie.

10. Moja kampania marzeń…

Zdecydowanie wokół załogowego lotu na Marsa w celu zasiedlenia tej planety 🙂

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Fascynuje mnie, dlaczego ludzie decydują się robić to, co robią i kupować to, co kupują – i motywuje mnie od lat praca nad kształtowaniem tych postaw.

 

O rozmówcy:

Michał Szaniecki
dyrektor marki Seat

Jest menedżerem z wieloletnim doświadczeniem w obszarach marketingu i sprzedaży. W swojej karierze związany był m.in. z Wrigley Poland, Beiersdorf Nivea oraz Beiersdorf AG Germany. Swoje zadania realizował zarówno w ramach struktur krajowych, jak i międzynarodowych. Dołączył do Volkswagen Group Polska w 2016 roku, obejmując stanowisko dyrektora marketingu marki Volkswagen Group Polska. Jest autorem wielu innowacyjnych rozwiązań dla marki. Wdrożył również unikatowy w Grupie Volkswagen w Europie concept store VW Home oraz platformę umożliwiającą klientowi zapoznanie się z produktem online.