Perfect Reality – niestandardowa kampania Samsunga w przestrzeni miejskiej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Perfect Reality – niestandardowa kampania Samsunga w przestrzeni miejskiej

Podczas targów IFA mieszkańcy i goście odwiedzający Berlin mogli, z okazji premiery telewizora QLED 8K, w trzech popularnych punktach miasta zobaczyć przyciągające uwagę, nietypowe instalacje Samsunga, w których połączono rzeczywistość z zaawansowanymi technologiami poprawy obrazu.

Z okazji premiery telewizora QLED 8K – Q900R, który dzięki funkcji skalowania do 8K zapewnia niezwykłą jakość obrazu, Samsung przygotował specjalną komunikację wizualną w przestrzeni miejskiej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Łączące rzeczywistość z zaawansowanymi technologiami poprawy obrazu instalacje „Perfect Reality”, na których przedstawione zostały sceny związane ze sportem, jedzeniem i kosmosem, zlokalizowano w trzech popularnych na mapie miasta punktach – w słynnym Centrum Kongresowym, na stacji Weinmeister oraz na RAW-Gelände.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij