Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Piotr Gabalewicz objął nowo utworzone stanowisko head of SEO w Performics

Piotr Gabalewicz dołączył do agencji marketingu efektywnościowego Performics na nowo utworzone stanowisko head of SEO. Poprzednio zajmował się obszarem SEO w Grupie Empik.
O autorze
0 min czytania 2018-09-18

Piotr Gabalewicz odpowiadać będzie za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem SEO, projektowanie wewnętrznego oprogramowania, wdrażanie i nadzorowanie wszystkich działań SEO oraz za aktywny udział w zdobywaniu nowych klientów agencji i utrzymywaniu z nimi relacji.

Doświadczenie zdobywał w warszawskiej agencji Whites, a przez ostatnie dwa lata pracował w Grupie Empik gdzie również podlegał mu obszar SEO.