„The Voice of Poland” z ponad dwumilionową widownią

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„The Voice of Poland” z ponad dwumilionową widownią

Dziewiąta edycja „The Voice of Poland” nie zwalnia tempa. Trzeci tydzień „Przesłuchań w Ciemno” obejrzało ponad dwa miliony widzów. To ponad 17 proc. widowni zebranej w tym czasie przed telewizorami.

W minioną sobotę największą widownię w grupach 4+, 16-49 i 16-59, jak wynika z badań Nielsen Audience Measurement, zgromadził drugi odcinek programu „The Voice of Poland” emitowany o godz. 21:13. W grupie wszystkich widzów oglądało go 2 380 000 osób. W grupach komercyjnych Wszyscy 16-59 oraz Wszyscy 16-49 widownia tego odcinka była wyższa niż programu Mam Talent (grupa Wszyscy 16-59: The Voice of Poland 1 379 000; Mam Talent 1282 000; grupa Wszyscy 16-49: The Voice of Poland 973 000; Mam Talent 955 000). Co ważne – w grupie Wszyscy 16-59 drugi odcinek The Voice of Poland miał wyższe udziały w widowni niż Mam Talent, które wynosiły 17,5% przy 16,9% udziałach programu TVN.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z analizy wyników oglądalności poszczególnych edycji „The Voice of Poland” wynika, że widownia programu zawsze oscylowała wokół 2 mln widzów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij