Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„The Voice of Poland” z ponad dwumilionową widownią

Dziewiąta edycja „The Voice of Poland” nie zwalnia tempa. Trzeci tydzień „Przesłuchań w Ciemno” obejrzało ponad dwa miliony widzów. To ponad 17 proc. widowni zebranej w tym czasie przed telewizorami.
O autorze
1 min czytania 2018-09-18

W minioną sobotę największą widownię w grupach 4+, 16-49 i 16-59, jak wynika z badań Nielsen Audience Measurement, zgromadził drugi odcinek programu „The Voice of Poland” emitowany o godz. 21:13. W grupie wszystkich widzów oglądało go 2 380 000 osób. W grupach komercyjnych Wszyscy 16-59 oraz Wszyscy 16-49 widownia tego odcinka była wyższa niż programu Mam Talent (grupa Wszyscy 16-59: The Voice of Poland 1 379 000; Mam Talent 1282 000; grupa Wszyscy 16-49: The Voice of Poland 973 000; Mam Talent 955 000). Co ważne – w grupie Wszyscy 16-59 drugi odcinek The Voice of Poland miał wyższe udziały w widowni niż Mam Talent, które wynosiły 17,5% przy 16,9% udziałach programu TVN.

Z analizy wyników oglądalności poszczególnych edycji „The Voice of Poland” wynika, że widownia programu zawsze oscylowała wokół 2 mln widzów.