Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Międzynarodowy Dzień Podkastów już 29 września w Warszawie

Trzecia edycja polskiego Międzynarodowego Dnia Podkastów (MDP) odbędzie się w sobotę 29 września w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2018-09-18

Międzynarodowy Dzień Podkastów to spotkanie skierowane do środowiska osób tworzących audycje internetowe i wspierających polski podkasting. MDP w Polsce jest częścią corocznego święta International Podcast Day (internationalpodcastday.com).

Podczas poprzednich polskich edycji MDP m.in. uczestnicy wzięli udział w 18-godzinnej internetowej transmisji podkasterów i podkasterek z całego świata i rozmawiali o różnych aspektach tworzenia i publikowania podkastów. Gościem specjalnym MDP 2017 był Tomasz Jeleński, dziennikarz “Trójki”, wielokrotnie nagradzany specjalista od reportaży radiowych.

W tym roku organizatorzy podtrzymują tradycję rozwoju i integracji środowiska podkastowego w Polsce. Podczas tegorocznej edycji MDP można wziąć udział w wykładach, które wygłoszą: Konrad Kozłowski z Antyweb, Anna Wacławik-Orpik, Iryna Svitelska z PwC, Roch Kudła z TOK FM, Igor Bielobradek z Deloitte, Marcin Beme z Audioteki, Marek Jankowski (Mała Wielka Firma), Michał Szolc ze Storytel, Michał Leksiński z Patronite oraz Mikołaj Winkiel z Brand24.

W ramach wydarzenia odbędą się także warsztaty „Prawne Aspekty Podkastingu” prowadzone przez Piotra Kantorowskiego oraz „Jak mówić ładnie i poprawnie”, podczas których Małgorzata Wojciechowska przeprowadzi z obecnymi rozgrzewkę aparatu mowy i opowie o najczęściej powtarzanych błędach językowych w mediach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spotkanie odbędzie się 29 września 2018 r. w godz. 10:00 – 16:00 (warsztaty 10:00 – 11:00 oraz 15:15 – 16:00) w Warszawie, ul. Czerska 8/10. Udział jest bezpłatny, wymagana jest rejestracja na stronie miedzynarodowydzienpodkastow.pl/rejestracja.

Grupę inicjatywną Międzynarodowego Dnia Podkastów 2018 tworzą Jarosław Śliżewski, Paweł Badura, Agata Chmielewska, Borys Kozielski, Łukasz Jachowicz, Kaja Mikoszewska oraz Anna Magdalena Pabich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Patronami medialnymi są „Marketer+”, „NowyMarketing”, „Dziennik Internautów (DI)”, „Online Marketing” i „Nowa Sprzedaż”. Partnerami organizacyjnymi tegorocznego Międzynarodowego Dnia Podkastów są Radio TOK FM (gospodarz spotkania), Agencja Reklamowa Komart i Fundacja “Otwórz Się”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Program konferencji dostępny jest na stronie miedzynarodowydzienpodkastow.pl/program/.