TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Bezpłatny In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych już dostępny do pobrania

Bezpłatny In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych już dostępny do pobrania
Z badań rynkowych wynika, że aż 88% Polaków najchętniej robi zakupy podczas promocji sezonowych. Tak wysoki współczynnik sprawia, że ekspozycja i promocja asortymentu w sieciach handlowych jest niezwykle ważna z punktu strategicznego i sprzedażowego.
O autorze
2 min czytania 2018-09-25

Zatem jak skutecznie komunikować klientom ofertę produktową, która zwiększy wyniki finansowe?

In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych jest pomocnym instrumentem w planowaniu i realizacji działań marketingowych, które mają na celu zwiększenie sprzedaży stacjonarnej. – To pierwsze na rynku tak kompleksowe opracowanie na temat in-store marketingu w Polsce – mówi Grzegorz Gracz, pełniący funkcję CEO w agencji reklamowej PA. – Unikatowa wiedza, która znajduje się w raporcie to połączenie analiz rynkowych i nowoczesnych rozwiązań, bezpośrednio wpływających na wysokie wyniki finansowe – dodaje Gracz. In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych to źródło cennych wskazówek dla przedstawicieli marketingu, dyrektorów handlowych, szefów działów, a także właścicieli sklepów, sieci franczyzowych i grafików.

Odbiorcy in-store marketingu

Aż 93% konsumentów zapoznaje się z promocjami znajdującymi się w gazetkach reklamowych traffic. Wynik ten pokazuje, że in-store marketing to dla supermarketów, hipermarketów, jak również dyskontów i sklepów małoformatowych, najlepszy sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Taki rodzaj komunikacji z klientami pełni niezwykle istotną funkcję, zarówno w chwili wprowadzenia na rynek nowości, jak i w informowaniu ich o bieżących promocjach i akcjach specjalnych. – In-store marketing uatrakcyjnia wizytę w sklepie, jak również umożliwia klientom znalezienie produktów w łatwy i szybki sposób – mówi Agnieszka Barańska, Kierownik Marketingu ALDI Polska. – Odpowiednio zaplanowana komunikacja w sklepach jest jednym z kluczowych czynników warunkujących wybór danego sklepu – dodaje Barańska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych pomaga m.in. dostosować ofertę produktową do grupy docelowej i potrzeb konsumentów, uwzględniając przy tym jak najwięcej czynników, np. aspekty finansowe, geograficzne czy społeczne.

User experience i customer experience – najważniejsze są doświadczenia

In-store marketing buduje świadomość klientów i wzbudza w nich konkretne emocje związane z marką. Jednym z elementów wpływających na pozytywne wrażenia konsumentów jest design user experience. Szczegółowa analiza oraz ciekawe rozwiązania projektowania UX przedstawione w In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych sprawiają, że zakupy stają się miłym doświadczeniem, do którego chętnie się wraca. W raporcie omówione zostały również takie kwestie jak strategia związana z rozmieszczeniem i projektowaniem materiałów reklamowych, unikalne i niepowtarzalne cechy produktów, a także ich prawidłowe eksponowanie, które pomoże sieciom handlowym wyróżnić się na tle konkurencji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolejnym działaniem in-store, które wpływa na decyzje zakupowe jest szeroko pojęty customer experience. – Doskonałym wsparciem procesu zakupowego jest ciągle ewoluujący marketing sensoryczny, np. audiomarketing. Wpływa on na samopoczucie i pozwala zatrzymać konsumentów na dłużej. Zastosowanie takiego zabiegu wspiera zakupy i sprawia, że koszyk klientów jest większy – mówi Kinga Furmanek-Tul, Manager ds. Komunikacji promocji i mediów tradycyjnych w Natura Sp. z o.o.

W niezbędniku sieci handlowych In-Store Marketing Raport 2018 wszyscy zainteresowani znajdą odpowiedzi na takie pytania jak:

  • Jak ułatwić klientowi poruszanie się po sklepie?
  • Jak zadbać o zachęcający User Experience w miejscu sprzedaży?
  • Jak skutecznie komunikować klientom ofertę produktową?
  • Jak tworzyć inspirujące i angażujące klientów gazetki promocyjne?
  • Jak wygląda proces projektowania materiałów In-Store?

Pełną wersję raportu można pobrać bezpłatnie na stronie instoremarketing.pl.

In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych został przygotowany przez agencję reklamową PA, której fundamentem działań jest bogate doświadczenie w zakresie projektowania i realizowania materiałów promocyjnych, tworzenia serwisów e-commerce, planowania kampanii reklamowych online i offline oraz opracowywania koncepcji kreatywnych.

Patronami medialnymi In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych są portale Dla Handlu oraz NowyMarketing.