Pizza Hut rozpoczęła oficjalną kampanię w ramach sponsoringu nad nowym sezonem NFL. W ciągu sezonu pizzeria będzie oferować wiele promocji w swoich restauracjach, kampanię telewizyjną z gwiazdami futbolu amerykańskiego, a także nową platformę cyfrową oraz pudełka na pizzę, które można połączyć z aplikacją mobilną, wykorzystującą rozszczerzoną rzeczywistość.
Nowe pudełka na pizzę Pizzy Hut, nie dość, że będą zawierać wszystkie 32 logotypy NFL, to jeszcze można je połączyć ze specjalną aplikacją Beanbag Blitz, w której wykorzystano rozszerzoną rzeczywistość. Aplikacja opiera się na grze strategicznej, zaś pudełko do pizzy służy graczom jako plansza.
Zobacz również
Dodatkowo w ramach sponsoringu nad NFL, Pizza Hut uruchomiła nową platformę cyfrową, która oferuje fanom piłki nożnej dostęp do specjalnych ofert oraz będzie przypominać o meczach ulubionej drużyny. Co więcej, użytkownicy platformy będą mieli okazję raz w tygodniu wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania będą nagrody związane z NFL, w tym np. udział w finałowym meczu Super Bowl LIII w Atlancie.
Pizza Hut rozpoczęła też swoją pierwszą ogólnokrajową kampanię telewizyjną NFL, w której występują gwiazdy ligi futbolu amerykańskiego, takie jak Antonio Pittsburgh Steelers i JuJu Smith-Schuster.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Portugalski oddział McDonald’s 25 września wycofa swoją kultową linię burgerów Maestro. Zamieniając pudełko od burgerów w pozytywkę, chce sprawić by ostatnie dni, w których będą dostępne burgery, były dla klientów wyjątkowe.
PS2
Boston Pizza wpadła na nietypowy pomysł wykorzystania swoich pudełek do pizzy – można je przekształcić w samonośny stół i dzięki temu jeść potrawę w łóżku.
PS3
PepsiCo wprowadziło na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad: od 1940 do 2000 roku.