TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pudełko od pizzy jako plansza do gry AR – Pizza Hut tworzy specjalne opakowanie z okazji nowego sezonu NFL

Pudełko od pizzy jako plansza do gry AR – Pizza Hut tworzy specjalne opakowanie z okazji nowego sezonu NFL
W ramach sponsoringu nad NFL Pizza Hut wprowadza nowe opakowania na pizzę, które będą służyć jako plansza do gry, gdy połączy się je z aplikacją mobilną, wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość.
O autorze
1 min czytania 2018-09-24

Pizza Hut rozpoczęła oficjalną kampanię w ramach sponsoringu nad nowym sezonem NFL. W ciągu sezonu pizzeria będzie oferować wiele promocji w swoich restauracjach, kampanię telewizyjną z gwiazdami futbolu amerykańskiego, a także nową platformę cyfrową oraz pudełka na pizzę, które można połączyć z aplikacją mobilną, wykorzystującą rozszczerzoną rzeczywistość.

Nowe pudełka na pizzę Pizzy Hut, nie dość, że będą zawierać wszystkie 32 logotypy NFL, to jeszcze można je połączyć ze specjalną aplikacją Beanbag Blitz, w której wykorzystano rozszerzoną rzeczywistość. Aplikacja opiera się na grze strategicznej, zaś pudełko do pizzy służy graczom jako plansza.

Dodatkowo w ramach sponsoringu nad NFL, Pizza Hut uruchomiła nową platformę cyfrową, która oferuje fanom piłki nożnej dostęp do specjalnych ofert oraz będzie przypominać o meczach ulubionej drużyny. Co więcej, użytkownicy platformy będą mieli okazję raz w tygodniu wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania będą nagrody związane z NFL, w tym np. udział w finałowym meczu Super Bowl LIII w Atlancie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pizza Hut rozpoczęła też swoją pierwszą ogólnokrajową kampanię telewizyjną NFL, w której występują gwiazdy ligi futbolu amerykańskiego, takie jak Antonio Pittsburgh Steelers i JuJu Smith-Schuster. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Portugalski oddział McDonald’s 25 września wycofa swoją kultową linię burgerów Maestro. Zamieniając pudełko od burgerów w pozytywkę, chce sprawić by ostatnie dni, w których będą dostępne burgery, były dla klientów wyjątkowe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Boston Pizza wpadła na nietypowy pomysł wykorzystania swoich pudełek do pizzy – można je przekształcić w samonośny stół i dzięki temu jeść potrawę w łóżku. 

PS3

PepsiCo wprowadziło na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad: od 1940 do 2000 roku.