Filip Szperl nowym dyrektorem kreatywnym w K2

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Filip Szperl nowym dyrektorem kreatywnym w K2

K2 zintegrowała agencyjny dział kreacji z zespołem kreatywnym K2 Media i wyłoniła nowego dyrektora kreatywnego, którym został Filip Szperl. Agencja i K2 Media połączyły także swoje kompetencje socialowe.

Agencja K2 i K2 Media zintegrowały swoje kompetencje w obszarze kreacji i social mediów. Na czele kreacji stanął Filip Szperl, który został dyrektorem kreatywnym K2. Miłosz Jacyna zaś został dyrektorem zespołu ds. social mediów. Dotychczas kompetencje kreatywne i socialowe były rozwijane w obu spółkach. Skonsolidowanie ich pod jednym dachem jest związane z nowym pozycjonowaniem obu firm.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Miłosz Jacyna z branżą związany jest od ponad 7 lat. Swoje pierwsze kroki jako specjalista ds. mediów społecznościowych stawiał w BRASIL Warsaw. Następnie rozwijał dział social mediów w K2 Media, nad którym finalnie objął kierownictwo. Przez ostatnie 3 lata z sukcesem prowadził takich klientów jak: SEPHORA, H&M, MediaMarkt, Desperados, czy COSTA COFFEE.

Filip Szperl swoje ponad 14-letnie doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując zarówno w dużych, międzynarodowych agencjach (Leo Burnett, DDB), jak i w małych butikach kreatywnych (Good). W ciągu kilkunastu lat tworzył kreacje dla kilkudziesięciu klientów m.in.: Orange, PZU, Philip Morris, Pekao S.A., Grupa Żywiec (Desperados, Heineken), Nutricia. Dodatkowo związany jest z Fundacją Razem Pamoja, która działa na rzecz wyrównywania szans edukacyjnych i rozwojowych pomiędzy krajami światowego południa i północy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij