TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Filip Szperl nowym dyrektorem kreatywnym w K2

K2 zintegrowała agencyjny dział kreacji z zespołem kreatywnym K2 Media i wyłoniła nowego dyrektora kreatywnego, którym został Filip Szperl. Agencja i K2 Media połączyły także swoje kompetencje socialowe.
O autorze
1 min czytania 2018-09-25

Agencja K2 i K2 Media zintegrowały swoje kompetencje w obszarze kreacji i social mediów. Na czele kreacji stanął Filip Szperl, który został dyrektorem kreatywnym K2. Miłosz Jacyna zaś został dyrektorem zespołu ds. social mediów. Dotychczas kompetencje kreatywne i socialowe były rozwijane w obu spółkach. Skonsolidowanie ich pod jednym dachem jest związane z nowym pozycjonowaniem obu firm.

Miłosz Jacyna z branżą związany jest od ponad 7 lat. Swoje pierwsze kroki jako specjalista ds. mediów społecznościowych stawiał w BRASIL Warsaw. Następnie rozwijał dział social mediów w K2 Media, nad którym finalnie objął kierownictwo. Przez ostatnie 3 lata z sukcesem prowadził takich klientów jak: SEPHORA, H&M, MediaMarkt, Desperados, czy COSTA COFFEE.

Filip Szperl swoje ponad 14-letnie doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując zarówno w dużych, międzynarodowych agencjach (Leo Burnett, DDB), jak i w małych butikach kreatywnych (Good). W ciągu kilkunastu lat tworzył kreacje dla kilkudziesięciu klientów m.in.: Orange, PZU, Philip Morris, Pekao S.A., Grupa Żywiec (Desperados, Heineken), Nutricia. Dodatkowo związany jest z Fundacją Razem Pamoja, która działa na rzecz wyrównywania szans edukacyjnych i rozwojowych pomiędzy krajami światowego południa i północy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj