Chrupki w kształcie wąsów w nowej kampanii Cheetos

Ruszyła kampania reklamowa limitowanej edycji paczek Cheetos Mustache z chrupkami w kształcie wąsów o smaku BBQ. Marka zachęca fanów do poszukiwania inspiracji, które mogą posłużyć do stworzenia kształtów chrupek Cheetos.
O autorze
1 min czytania 2018-09-26

Chrupek o smaku pizzerini wygląda jak muzyczny trójkąt i urodzinowa czapeczka? Ketchupowe pałeczki to tak naprawdę pałki do perkusji lub selfie stick? A może spirala Mix-Ups przypomina kształtem pęd bambusa? Do tych inspirujących kształtów PepsiCo wprowadziło także limitowaną edycję chrupek w formie wąsów – Cheetos Mustache o smaku Barbecue (BBQ). Teraz każdy może sięgnąć po ulubione Cheetos i szukać dookoła siebie podobnych skojarzeń do ich inspirujących kształtów.

Dodatkowo, dzięki specjalnym filtrom na Facebooku oraz Snapchacie gepard Chester pobudza kreatywność i podkręca zabawę. Każdy, kto włączy Cheetosowy filtr, może zrobić selfie zainspirowane kształtami ulubionych chrupek.

Do kampanii zaproszono influencerów, którzy w parach będą nawzajem żartobliwie hackować swoje filmy, używając do tego inspirujących kształtów chrupek Cheetos. W działania włączyły się duety twórców internetowych: Naruciak i Unboxall, Smav i Dominik Rupiński oraz Sylwia Lipka i Dominik Łupicki.


LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania wystartowała 17 września br., a swoim zasięgiem obejmuje TV, digital, w tym social media oraz kanały influencerów. Za jej strategię, koncept kreatywny, adaptację spotów i współpracę z influencerami odpowiada VML Poland. Agencja przygotowała także bumpery oraz dedykowane filtry, które są już dostępne na Facebooku oraz Snapchacie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Słuchaj podcastu NowyMarketing