Skąd brać energię? Krzysztof Gonciarz odkrywa uroki Podlasia i promuje jogurt Skyr z Piątnicy

Skąd brać energię? Krzysztof Gonciarz odkrywa uroki Podlasia i promuje jogurt Skyr z Piątnicy

Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i dzieli się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.

Marka Piątnica zaprosiła na Podlasie jednego z najbardziej znanych polskich youtuberów – Krzysztofa Gonciarza. Gonciarz odwiedził m.in. Biebrzański Park Narodowy, pływał kajakiem i trenował do maratonu, a także znalazł chwilę, by spotkać się z fanami przy fabryce OSM Piątnica.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jogurt testowały także m.in. Sprytne Babki, Kocham Gotować, Treneiro Vlog czy Lotar.

SKYR to produkt, który wyróżnia bardzo wysoka zawartość białka i 0% tłuszczu. Jest idealny jako przekąska dla osób uprawiających sport, a także dla wszystkich prowadzących aktywny tryb życia. Tacy właśnie są zaangażowani w kampanię influencerzy i do takich osób kierowaliśmy naszą kampanię - przekonuje Sylwia Kocon, dyrektor marketingu OSM Piątnica.

Skyr to tradycyjny produkt mleczarski Islandczyków, a w Piątnicy wiedzą, jak stworzyć skyr zgodnie z tradycją, a jednak używając najwyższej jakości mleka z Podlasia. Dlatego Skyr z Piątnicy jest „islandzki po naszemu”. To idea przewodnia kampanii promującej Skyr – jogurt typu islandzkiego z Piątnicy, w której wykorzystano szereg formatów social mediowych łączących wątki i frazy islandzkie i polskie, a nawet podlaskie z Piątnicy.

Za koncept i realizację kampanii obejmującej współpracę z influencerami oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot.

OSM Piątnica z początkiem września rozpoczęła promocję swoich produktów pod hasłem „Z Piątnicy, no bo skąd”. To główny element nowej platformy komunikacyjnej, nawiązującej do lokalnego pochodzenia, naturalnych składników, autentyczności i bliskości.

PS

Harmonia, przyroda, natura, zieleń – region podlaski podbija serca Internautów pięknymi zdjęciami przyrody, zachęcającymi do zwolnienia tempa życia i wyciszenia się poza miejską dżunglą. Idea przewodnia realizowanej dla Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej kampanii „Podlaskie. Zasil się naturą” nawiązuje do hasła województwa podlaskiego „Podlaskie. Zasilane naturą”. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij