TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Wiem, czym oddycham” – Aviva stawia w Warszawie billboard pochłaniający smog

„Wiem, czym oddycham” – Aviva stawia w Warszawie billboard pochłaniający smog
Konkurs na czujniki jakości powietrza, billboard pochłaniający smog w Warszawie, bieg w maskach AirRun w Krakowie i wsparcie dla spirometrycznych badań płuc w całej Polsce – to główne elementy drugiej odsłony kampanii „Wiem, czym oddycham” Avivy.
O autorze
1 min czytania 2018-10-01

W centrum Warszawy, obok skrzyżowania Alei Jerozolimskich i al. Jana Pawła II, stanął właśnie pierwszy w Polsce billboard będący jednocześnie filtrem powietrza. Dzięki technologii trzech warstw siatki oczyszczającej The Breath, opracowanej przez włoskich naukowców, instalacja jest w stanie pochłonąć zanieczyszczenia emitowane przez 91 350 samochodów rocznie. Technologia „The Breath” absorbuje cząsteczki takich zanieczyszczeń jak: tlenki azotu, siarki, a także ben­zen C6H6 (wysoce toksyczny czynnik rakotwórczy). Usuwając te gazy z atmosfery, technologia może zapobiegać zachodzeniu niektórych reakcji chemicznych, które powodują powstawanie cząstek wtórnych, takich jak PM10, PM1.0 i PM2,5, które to mają bezpośredni, szkodliwy wpływ na zdrowie. Od dziś billboard oczyszcza powietrze i zachęca do udziału w akcji „Wiem, czym oddycham”.

W drugiej edycji kampanii „Wiem, czym oddycham” w Polsce przybędzie kolejnych 100 zewnętrznych czujników monitorujących jakość powietrza, które można zdobyć w konkursie Fundacji Aviva, skierowanym do lokalnych społeczności. 27 października w Krakowie Aviva organizuje AirRun, czyli bieg w maskach antysmogowych na dystansie 5 i 10 km, dla tysiąca uczestników. We współpracy z wydawnictwem edukacyjnym Nowa Era, marka przygotowała także scenariusze lekcji na temat smogu i propozycje konkursów. Materiały są dostępne na www.wiemczymoddycham.pl.

Aviva jest pierwszą firmą w Polsce, która zdecydowała się zastosować to innowacyjne rozwiązanie. Podobne billboardy były już wykorzystywane w Londynie, Rzymie i Mediolanie.

– Nasza akcja zawiera uzupełniające się działania społeczne, edukacyjne i promocyjne. Większość z nich to świeże pomysły – zwłaszcza billboard pochłaniający smog czy bieg w maskach. Kontynuujemy też inicjatywy z pierwszej edycji, które najbardziej angażowały odbiorców – konkurs na czujniki jakości powietrza i materiały przygotowane przez influencerów. Wskazujemy proste rozwiązania, które chronią zdrowie przed smogiem bez rezygnacji z aktywnego stylu życia. W kampanii telewizyjnej przedstawimy specjalną propozycję dla naszych klientów – mówi Iwona Czech, kierująca działem komunikacji i zarządzania marką w Avivie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncept i wdrożenie działań odpowiada agencja Sixtyone Yards z Poznania.

PS IBM: People for smart cities

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy kiedykolwiek w centrum miasta szukałeś miejsca, by postawić bagaż, schronić się przed nagłą ulewą lub usiąść, aby zawiązać buty? IBM i francuski oddział Ogily & Mather w ramach kampanii “People for smart cities” przygotowali przydatne dla mieszkańców miast reklamy zewnętrzne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Użyteczna reklama

Użyteczność to przyszłość branży marketingowej – przykładem może być aplikacja, która pomogła ograniczyć liczbę wypadków drogowych z udziałem osób słuchających muzyki w słuchawkach.