Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Łódzka edycja Filmteractive już 15 października

Już po raz ósmy w Łodzi odbędzie się festiwal komunikacji interaktywnej – Filmteractive. Przedstawiciele przemysłów kreatywnych spotkają się z ekspertami branży reklamowej i nowych technologii, by porozmawiać i wymienić wiedzą w tematyce reklamy, filmu i technologii.
O autorze
1 min czytania 2018-10-03

Łódzka edycja Filmteractive odbędzie się 15 października. O branded content będą rozmawiali przedstawicie agencji reklamowych, domów mediowych i globalnych marek. „Nowatorski marketing, kreatywność i technologie” – to tematyczna odsłona wydarzenia, które wpisało się już po raz drugi w program Europejskiego Forum Gospodarczego w Łodzi. Tutaj też będzie można nie tylko zobaczyć, ale i porozmawiać z twórcami projektów zakwalifikowanych do Strefy Innowacji Filmteractive. Targi treści interaktywnych towarzyszą festiwalowi od sześciu lat i cieszą się rosnącym powodzeniem. Strefa Innowacji przeznaczona jest dla twórców projektów z zakresu innowacyjnych treści i rozwiązań technologicznych. Daje nie tylko możliwość prezentacji przed publicznością, ale przede wszystkim pozyskania partnerów biznesowych czy inwestorów, którzy interesują się tego typu przedsięwzięciami. W tym roku organizatorzy ogłosili nabór projektów:

  • Komercyjnych i artystycznych wykorzystujących Virtual Reality, Augumented Reality, 360, Mixed Reality, Hololens;
  • Wykorzystujących w nowatorski sposób najnowsze technologie, np.: konsole, kontrolery, kamery 360, gogle VR;
  • Wykorzystujących innowacyjne formy komunikacji człowieka z komputerem, t.j.: interfejsy neuronalne, technologia eye trackingu;
  • Interaktywnych instalacji artystycznych, jak videomapping;
  • Rozwiązań marketingowych i reklamowych umożliwiających skuteczne dotarcie do konsumentów i ich zaangażowanie, t.j.: interaktywne ekrany w punktach sprzedaży, rozpoznawanie odbiorców i serwowanie im spersonalizowanych treści, innowacyjne użycie Digital Out of Home, Digital Signage;

Kogo spotkamy w Strefie, dowiemy się już 15 października.

Więcej informacji na temat wydarzenia dostępnych jest na stronie www.filmteractve.eu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj