Łódzka edycja Filmteractive już 15 października

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Łódzka edycja Filmteractive już 15 października

Już po raz ósmy w Łodzi odbędzie się festiwal komunikacji interaktywnej – Filmteractive. Przedstawiciele przemysłów kreatywnych spotkają się z ekspertami branży reklamowej i nowych technologii, by porozmawiać i wymienić wiedzą w tematyce reklamy, filmu i technologii.

Łódzka edycja Filmteractive odbędzie się 15 października. O branded content będą rozmawiali przedstawicie agencji reklamowych, domów mediowych i globalnych marek. „Nowatorski marketing, kreatywność i technologie” – to tematyczna odsłona wydarzenia, które wpisało się już po raz drugi w program Europejskiego Forum Gospodarczego w Łodzi. Tutaj też będzie można nie tylko zobaczyć, ale i porozmawiać z twórcami projektów zakwalifikowanych do Strefy Innowacji Filmteractive. Targi treści interaktywnych towarzyszą festiwalowi od sześciu lat i cieszą się rosnącym powodzeniem. Strefa Innowacji przeznaczona jest dla twórców projektów z zakresu innowacyjnych treści i rozwiązań technologicznych. Daje nie tylko możliwość prezentacji przed publicznością, ale przede wszystkim pozyskania partnerów biznesowych czy inwestorów, którzy interesują się tego typu przedsięwzięciami. W tym roku organizatorzy ogłosili nabór projektów:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • Komercyjnych i artystycznych wykorzystujących Virtual Reality, Augumented Reality, 360, Mixed Reality, Hololens;
  • Wykorzystujących w nowatorski sposób najnowsze technologie, np.: konsole, kontrolery, kamery 360, gogle VR;
  • Wykorzystujących innowacyjne formy komunikacji człowieka z komputerem, t.j.: interfejsy neuronalne, technologia eye trackingu;
  • Interaktywnych instalacji artystycznych, jak videomapping;
  • Rozwiązań marketingowych i reklamowych umożliwiających skuteczne dotarcie do konsumentów i ich zaangażowanie, t.j.: interaktywne ekrany w punktach sprzedaży, rozpoznawanie odbiorców i serwowanie im spersonalizowanych treści, innowacyjne użycie Digital Out of Home, Digital Signage;

Kogo spotkamy w Strefie, dowiemy się już 15 października.

Więcej informacji na temat wydarzenia dostępnych jest na stronie www.filmteractve.eu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij