Anna Gajewicz nową dyrektor marketingu Torf Corporation

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Anna Gajewicz nową dyrektor marketingu Torf Corporation

Z początkiem czerwca 2018 roku stanowisko dyrektor marketingu w randze członka zarządu Torf Corporation Sp. z o.o. objęła Anna Gajewicz.

Anna Gajewicz odpowiada za stworzenie i realizację strategii marketingowej firmy, rozwój i wdrożenia nowych marek i produktów, komunikację marketingową, w tym działania digitalowe i socialowe, PR oraz e-commerce. Kieruje pracą zespołów w pionie marketingu, zarządzając portfolio marek Torf Corporation, w tym flagową marką tołpa oraz rozwojem marek private label.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Anna Gajewicz ma ponad 20-letnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych korporacjach takich jak: Danone, Henkel, Frito–Lay, Diageo, Office Depot, Reckitt Benckiser, gdzie zajmowała się marketingiem, tworzeniem i wprowadzaniem na rynek nowych marek i produktów, komunikacją, zarządzaniem i rozwojem biznesu. Jest trenerem i członkinią The John Maxwell Team – międzynarodowej organizacji zajmującej się rozwojem kompetencji przywódczych. Prowadziła programy Johna Maxwella z zakresu przywództwa i komunikacji. Jest też akredytowanym coachem ACC ICF.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij