PZU wystartowało z platformą inwestycyjną inPZU i kampanią „Oszczędzaj inwestując”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PZU wystartowało z platformą inwestycyjną inPZU i kampanią „Oszczędzaj inwestując”

1 października br. ruszyła innowacyjna platforma inwestycyjna Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU SA – inPZU, dzięki której można w bardzo prosty sposób kupić fundusze inwestycyjne i nimi zarządzać. Wprowadzenie platformy na rynek wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Oszczędzaj inwestując”.

inPZU to innowacyjna platforma, pozwalająca wybrać i kupić fundusz inwestycyjny dostosowany do indywidualnych potrzeb, a następnie nim zarządzać. Dzięki bardzo prostej mechanice platformy, a także intuicyjnej architekturze i przejrzystemu designowi korzystanie z inPZU jest niezwykle proste. Konsumenci mogą również wpłacać i wypłacać aktywa w dowolnym momencie, ponieważ serwis jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W kampanii reklamowej, wspierającej wprowadzenie platformy inPZU na rynek, zostały podkreślone jej najważniejsze cechy, takie jak – innowacyjność, intuicyjność, dostępność i bardzo niskie opłaty za zarządzanie portfelem inwestycyjnym. Wszystkie kreacje, nawiązując do identyfikacji wizualnej TFI PZU SA i jednocześnie do layoutu serwisu, zostały utrzymane w prostej, przejrzystej formie oraz biało-niebieskiej kolorystyce.

Kampania jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie i prasie. W stacjach telewizyjnych są emitowane spoty w wersjach 15’’, a w radiowych – 30’’. Działania online objęły kampanię banerową i emisję spotów w wersjach 6’’ i 30’’.

Za przygotowanie strategii i koncepcji kreatywnej kampanii, realizację wszystkich działań prowadzonych w jej ramach, a także za zaprojektowanie architektury serwisu, stworzenie jego layoutu i front-endu odpowiada Focus Media Group.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij