PZU wystartowało z platformą inwestycyjną inPZU i kampanią „Oszczędzaj inwestując”

1 października br. ruszyła innowacyjna platforma inwestycyjna Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU SA – inPZU, dzięki której można w bardzo prosty sposób kupić fundusze inwestycyjne i nimi zarządzać. Wprowadzenie platformy na rynek wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Oszczędzaj inwestując”.
O autorze
1 min czytania 2018-10-04

inPZU to innowacyjna platforma, pozwalająca wybrać i kupić fundusz inwestycyjny dostosowany do indywidualnych potrzeb, a następnie nim zarządzać. Dzięki bardzo prostej mechanice platformy, a także intuicyjnej architekturze i przejrzystemu designowi korzystanie z inPZU jest niezwykle proste. Konsumenci mogą również wpłacać i wypłacać aktywa w dowolnym momencie, ponieważ serwis jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

W kampanii reklamowej, wspierającej wprowadzenie platformy inPZU na rynek, zostały podkreślone jej najważniejsze cechy, takie jak – innowacyjność, intuicyjność, dostępność i bardzo niskie opłaty za zarządzanie portfelem inwestycyjnym. Wszystkie kreacje, nawiązując do identyfikacji wizualnej TFI PZU SA i jednocześnie do layoutu serwisu, zostały utrzymane w prostej, przejrzystej formie oraz biało-niebieskiej kolorystyce.

Kampania jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie i prasie. W stacjach telewizyjnych są emitowane spoty w wersjach 15’’, a w radiowych – 30’’. Działania online objęły kampanię banerową i emisję spotów w wersjach 6’’ i 30’’.

Za przygotowanie strategii i koncepcji kreatywnej kampanii, realizację wszystkich działań prowadzonych w jej ramach, a także za zaprojektowanie architektury serwisu, stworzenie jego layoutu i front-endu odpowiada Focus Media Group.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj