TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zdobądź wejściówkę na konferencję Marketing Progress [konkurs]

Zdobądź wejściówkę na konferencję Marketing Progress [konkurs]
Jak umiejętnie łączyć klasykę i innowacje? Jak nie zapomnieć o podstawach i najważniejszych, starych i sprawdzonych zasadach oraz praktykach, stale podążając za trendami? Już 18 października odpowiedzi na te i inne pytania szukać będą eksperci i uczestnicy 6. edycji konferencji Marketing Progress.
O autorze
1 min czytania 2018-10-08

18-19 października we Wrocławiu w Nowych Horyzontach odbędzie się konferencja ekspercka Marketing Progress, organizowana przez agencję kreatywną MIND. Jej organizatorzy zauważyli potrzebę aktualizacji wiedzy na temat pozornie prostych i wszystkim znanych narzędzi marketingowych. Kiedy marketerzy zajęci byli nowymi trendami i technologiami, podstawowe narzędzia i sposób ich wykorzystania ewoluował, dając zdecydowanie więcej możliwości. Dlatego tematem tegorocznej konferencji jest „Back to the basics”, a zaproszeni eksperci zwrócą uwagę uczestników na nowe i skuteczne metody wykorzystania podstawowych instrumentów marketingowych.

Jak co roku konferencję otworzy prezentacja raportu z badań, przeprowadzonych przez IR Center na temat polskich prosumentów. Na scenie Nowych Horyzontów wystąpi wielu znakomitych ekspertów ze swoich dziedzin. Dariusz Zatorski zastanowi się, czy w pogoni za innowacyjnością pamiętamy o tym, co w komunikacji jest najważniejsze i czy próbując ujarzmić nowe media, nie padamy bezwiednie ich ofiarą. Na temat społecznej odpowiedzialności biznesu w kontrze do marketingu opowie Magdalena Żelech z Grupy Arche, Wojtek Walczak z Melting Pot zwróci naszą uwagę na to, jak powinno zmienić się strategiczne myślenie o konsumencie i konkurencji, a Jarek Boliński z Propellera przedstawi złote zasady w produkcji reklamowej. Oczywiście na konferencji nie może zabraknąć Jacka Kotarbińskiego, który w tym roku skupi się na trzech siłach napędzających wzrost: autentyczności, innowacji i zmianie.

Więcej informacji na temat październikowej konferencji znajdziecie na stronie internetowej wydarzenia marketingprogress.pl.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. Z tej okazji mamy 2 wejściówki do rozdania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zadanie konkursowe zamieszczone zostanie w newsletterze wysyłanym we wtorek 09.10.2018. Zapraszamy do subskrypcji nowymarketing.pl/newsletter/index.

Słuchaj podcastu NowyMarketing