Ponad 2 miliony wyświetleń zabawnego filmu o wypadzie mężczyzny do IKEI

Ponad 2 miliony wyświetleń zabawnego filmu o wypadzie mężczyzny do IKEI

Wciągająca historią podtrzymana w zabawnej narracji, z elementem brandingu – 15-minutowy film Martina Stankiewicza, stworzony w ramach współpracy z IKEĄ, robi furorę w sieci, o czym świadczy ponad 2 mln wyświetleń.

Martin Stankiewicz w ramach współpracy z IKEĄ stworzył zabawny film, opisany jako „Szalona komedia romantyczna o singlu, klopsikach, pewnym ekscentrycznym kliencie i regale, który pomaga zdobyć serce najpiękniejszej kobiety świata”. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

15-minutowy film z wciągającą historią ma już ponad 2 mln wyświetleń na YouTubie. Jeżeli zastanawialiście się kiedyś, o czym myślą faceci robiąc zakupy w IKEI, koniecznie obejrzyjcie to wideo ;).

PS

Jeszcze inny polski youtuber nawiązał współpracę z popularną marką w ramach której stworzył specjalny film. Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i podzielił się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.

PS2

Do promocji Nowej Klasy A marki Mercedes-Benz zaangażowano polskich youtuberów: Paulinę Mikułę „Mówiąc Inaczej”, Piotra Latałę „Ziemniaka” i Patryka Brzozowskiego „Kameralnie”

PS3

Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna zaprosiły do Polski siedmiu wpływowych wideoblogerów z całego świata, by w ramach akcji #VisitPoland promowali nasz kraj. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij