Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

„Ona myśli tylko o pieniądzach…bo jest księgową” – PPS walczy ze stereotypami na temat kobiet

„Ona myśli tylko o pieniądzach…bo jest księgową” – PPS walczy ze stereotypami na temat kobiet
„Jej miejsce jest w kuchni... bo jest dietetyczką” – to jedno z wielu haseł kampanii PPS, firmy z RPA zajmującej się dostarczaniem usług finansowych. Celem akcji jest walka ze stereotypami na temat kobiet.
O autorze
1 min czytania 2018-10-10

Firma z branży finansowej PPS przygotowała kampanię, której celem jest walka ze stereotypami na temat kobiet. Problem ten jest szczególnie zauważalny w Republice Południowej Afryki, skąd przedsiębiorstwo się wywodzi.

W ramach akcji twórcy przygotowali serię plakatów okraszonych stereotypowymi hasłami, które często słyszą kobiety. Lecz w tym przypadku hasła te zestawiono z wybranymi profesjami, takimi jak księgowa, dietetyczka czy pediatra. W ten sposób skonfrontowano nieprzychylne opinie na temat kobiet.    

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

To, co oglądają dzieci, może odgrywać dużą rolę w tym, jak postrzegają siebie, więc dlaczego nie wykorzystać kreskówek, aby zwiększyć ich wiarę w siebie? Dove i Cartoon Network stworzyły kampanię “I’m fine”, której celem jest wzmocnienie pewności siebie w dzieciach i nastolatkach.

PS2

IKEA chciała pokazać, że przemoc słowna może zniszczyć każdego. Aby uwydatnić negatywne skutki słownej przemocy, marka poprosiła dzieci o wyśmiewanie roślin w celu przeprowadzenia eksperymentu. Do akcji zaangażowało dwie, niemal identyczne, rośliny doniczkowe, które zostały umieszczone w szkole i otrzymały taką samą ilość wody, nawozów i światła słonecznego przez 30 dni, a uczniów zachęcano do obrażania jednej z roślin, druga zaś dostawała mnóstwo komplementów. Po 30 dniach dzieciaki mogły zauważyć niszczącą i budującą siłę słów

PS3

Marka Dove od lat inspiruje kobiety, by chciały wyglądać jak najlepiej, ponieważ dzięki świetnemu wyglądowi i doskonałemu samopoczuciu czują się szczęśliwsze, dlatego od lat mówi głośne “nie” wyidealizowanemu i nierzeczywistemu wizerunkowi kobiety, jaki prezentowany jest na co dzień w mediach, reklamie czy telewizyjnych serialach. W ramach kampanii #MojePięknoMojaHistoria pokazuje historie sześciu Polek, które czują się piękne, ponieważ same definiują swoje pojęcie piękna.