TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IKEA poprosiła dzieci o wyśmiewanie rośliny uczestniczącej w eksperymencie, by pokazać niszczącą siłę przemocy słownej

IKEA poprosiła dzieci o wyśmiewanie rośliny uczestniczącej w eksperymencie, by pokazać niszczącą siłę przemocy słownej
Nie jest tajemnicą, że słowne znęcanie się jest problemem na skalę światową. Nie chodzi tutaj tylko o hate, który obserwujemy w Internecie, ale także dręczenie w szkołach, na ulicy. Tajemnicą nie jest również fakt, że skutki, jakie niesie ze sobą znęcanie są nie do opisania.
O autorze
1 min czytania 2018-05-09

Dlatego IKEA chciała pokazać, że przemoc słowna może zniszczyć każdego.

Aby uwydatnić negatywne skutki słownej przemocy, marka poprosiła dzieci o wyśmiewanie roślin w celu przeprowadzenia eksperymentu. Do akcji zaangażowało dwie, niemal identyczne, rośliny doniczkowe, które zostały umieszczone w szkole i otrzymały taką samą ilość wody, nawozów i światła słonecznego przez 30 dni, a uczniów zachęcano do obrażania jednej z roślin, druga zaś dostawała mnóstwo komplementów.

Po 30 dniach dzieciaki mogły zauważyć niszczącą i budującą siłę słów…

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jesteśmy społeczeństwem, które codziennie spędza kilka godzin przed monitorem, który w jakiś sposób zabezpiecza nas przed falą nieprzyjemnych reakcji innych. Czy wirtualne obrażanie boli mniej niż takie doświadczone na ulicy? Czy tak chętnie i z łatwością bylibyśmy w stanie obrazić przechodniów na ulicy? „In real life” to eksperyment społeczny, który przenosi wulgaryzmy z sieci na chodniki wielkich miast. 

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na pewno nie raz spotkaliście się z sytuacją, w której ktoś pada ofiarą przemocy ze strony rówieśników, czy to w szkole, czy w Internecie. Prześladowanie jest problemem trudnym, ale istnieje proste rozwiązanie, dzięki któremu możesz komuś pomóc, reaguj!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się