Niewidomi ludzie w reklamie okularów przeciwsłonecznych walczą ze stereotypami na swój temat

Niewidomi ludzie w reklamie okularów przeciwsłonecznych walczą ze stereotypami na swój temat

Peruwiański oddział Centrum Rehabilitacji dla Osób Niewidomych, zatrudniając niewidome osoby do kampanii okularów przeciwsłonecznych udowadnia, że są oni zdolni do pracy tak, jak reszta ludzi i przez swoją niepełnosprawność nie powinni być dyskwalifikowani.

Peruwiański oddział Centrum Rehabilitacji dla Osób Niewidomych (CERCIL) zlecił agencji Loto przygotowanie kampanii okularów przeciwsłonecznych. W roli modeli wystąpiły osoby niewidome, które prezentują kolekcje najlepszych peruwiańskich optyków na sezon wiosna-lato 2019.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem akcji CERCIL jest walka ze stereotypami na temat osób niewidomych, którzy często przez swoją niepełnosprawność mają trudności ze znalezieniem normalnej pracy. Poza tym kto inny, jak nie oni, powinien reklamować okulary przeciwsłoneczne, skoro niewidomi noszą je całe swoje życie?

PS

W Warszawie została otwarta pierwsza restauracja w Polsce, w której znakomite jedzenie nie tylko jest spożywane w całkowitych ciemnościach, ale dodatkowo serwowane jest przez niewidomych kelnerów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij