TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Spomlek w nowej kampanii stawia pytanie, czy to kropki czy dziurki znajdują się na etykietach serów?

Firma Spomlek w ostatnim czasie przeprowadziła akcję liftingu opakowań dla swojej flagowej marki – serów Serenada. Nowe apetyczne opakowania od sierpnia można nabywać w sklepach na terenie całego kraju.
O autorze
0 min czytania 2018-10-17

Zmianie towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, uwzględniająca takie media jak TV (stacje TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz stacje tematyczne), w której będzie można zobaczyć spoty 30’’ i 15” oraz billboardy sponsorskie, a także outdoor, prasa branżowa i działania w Internecie (spoty na VOD, kanale YouTube, a także emisje reklam w serwisie Onet.pl), social media (Facebook, Instagram).

Spomlek w spocie reklamowym odcina się od dotychczasowej komunikacji Serenady, opartej na animowanych brand heroes. W nowej kampanii firma stawia na zabawę opakowaniami, stawiając widzom angażujące pytanie: to kropki czy dziury znajdują się na etykietach serów? Odpowiedź na to pytanie firma pozostawia konsumentom.

Kampania ruszyła w połowie października. Za strategię, kreację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada krakowska agencja Heads Advertising.



LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reżyserem spotu jest Michał Bolland, a postprodukcje wykonało studio Lunapark.

Słuchaj podcastu NowyMarketing