Spomlek w nowej kampanii stawia pytanie, czy to kropki czy dziurki znajdują się na etykietach serów?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Spomlek w nowej kampanii stawia pytanie, czy to kropki czy dziurki znajdują się na etykietach serów?

Firma Spomlek w ostatnim czasie przeprowadziła akcję liftingu opakowań dla swojej flagowej marki – serów Serenada. Nowe apetyczne opakowania od sierpnia można nabywać w sklepach na terenie całego kraju.

Zmianie towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, uwzględniająca takie media jak TV (stacje TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz stacje tematyczne), w której będzie można zobaczyć spoty 30’’ i 15” oraz billboardy sponsorskie, a także outdoor, prasa branżowa i działania w Internecie (spoty na VOD, kanale YouTube, a także emisje reklam w serwisie Onet.pl), social media (Facebook, Instagram).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spomlek w spocie reklamowym odcina się od dotychczasowej komunikacji Serenady, opartej na animowanych brand heroes. W nowej kampanii firma stawia na zabawę opakowaniami, stawiając widzom angażujące pytanie: to kropki czy dziury znajdują się na etykietach serów? Odpowiedź na to pytanie firma pozostawia konsumentom.

Kampania ruszyła w połowie października. Za strategię, kreację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada krakowska agencja Heads Advertising.

Reżyserem spotu jest Michał Bolland, a postprodukcje wykonało studio Lunapark.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij