Magdalena Samek i Małgorzata Szymańczak account directorami w Publicis

Magdalena Samek i Małgorzata Szymańczak awansowały na stanowiska account directorów w agencji Publicis.
O autorze
1 min czytania 2018-10-17

Począwszy od października Magdalena Samek zajmie się zarządzaniem zespołami obsługującymi projekty realizowane dla PKP Intercity, Renault APV i Coca-Cola Poland Services, zaś Małgorzata Szymańczak będzie odpowiedzialna za współpracę z Renault Polska. Obydwie panie będą podlegać bezpośrednio Maciejowi Lissowskiemu, COO Publicis Worldwide Polska. Dotychczas pracę nad kampaniami realizowanymi dla wymienionych klientów koordynował group account director Piotr Jachimowicz, który postanowił odejść z branży reklamowej i zająć się rodzinną firmą medyczną Alergo-med.

Magdalena Samek związana jest z branżą reklamową od kilkunastu lat z czego w Publicis Poland pracuje od dziesięciu. Swoją karierę zaczynała od stanowiska account manager i w tej roli zdobywała doświadczenie przy projektach realizowanych dla klientów takich jak Renault Polska czy Presspublika. Później w roli account supervisor miała okazję sprawdzić się przy kampaniach prowadzonych dla Orange Polska.

Z kolei Małgorzata Szymańczak jest związana z branżą reklamową od ponad dziesięciu lat. Do agencji Publicis dołączyła w lutym 2017 roku, wzmacniając zespół odpowiedzialny za obsługę Renault Polska. Wcześniej pracowała w agencjach Leo Burnett, Euro RSCG / Havas Worldwide Warsaw czy Red8.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj