TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

UPC organizuje konkurs z wycieczką do centrum lotów kosmicznych na Florydzie

Konkurs został ogłoszony w ramach kampanii „Kosmiczna Prędkość” promującej internet światłowodowy o prędkości do 1 GB/s. Działania zostały osadzone na dedykowanej stronie www.kosmicznykonkurs.pl.
O autorze
1 min czytania 2018-10-17

Jak zdobyć nagrodę? Uczestnik konkursu projektuje autorską GIGArakietę w specjalnym kreatorze graficznym umieszczonym na stronie konkursowej, a następnie uzupełnia zdanie: „Internet 1 GB/s od UPC jest szybki jak…”. Liczy się kreatywne, oryginalne podejście. Na grafice GIGArakiety uczestnik może umieścić opcjonalnie swoje zdjęcie, a zaprojektowany przez siebie pojazd – udostępnić w mediach społecznościowych.

Dodatkowym warunkiem uczestnictwa w konkursie jest opłacenie co najmniej jednego rachunku za usługi UPC za pomocą e-płatności.

Konkurs trwa 6 tygodni (do 18 listopada) i podzielony jest na trzy dwutygodniowe tury. W trakcie zabawy uczestnicy grają o atrakcyjne nagrody w postaci smartwatchów Garmin Vivomode HR – łącznie do zdobycia jest piętnaście urządzeń, tj. po 5 na każdą turę.

Na końcu Drogi Mlecznej – czyli w finałowej fazie konkursu – można zdobyć nagrodę główną. A jest nią pięciodniowa wycieczka na Florydę, w tym wizyta w Cap Canaveral, centrum lotów kosmicznych, skąd między innymi startowały wahadłowce. Zwycięzca może w tę kosmiczną podróż zabrać ze sobą osobę towarzyszącą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja GoldenSubmarine odpowiada za organizację i przeprowadzenie konkursu, w tym za zaprojektowanie i stworzenie landing page www.kosmicznykonkurs.pl oraz produkcję materiałów na potrzeby komunikacji konkursu (m.in. mailing, ulotki, kreacja postów social media, banery).

Słuchaj podcastu NowyMarketing