Film jest rozwinięciem koncepcji promowania Sadu Ostatecznego Hansa Memlinga, które TOFU Studio rozpoczęło na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku w ubiegłym roku. „Złota kampania” promująca dzieło została nagrodzona m.in. na 11th International Design Awards (IDA) odbywającym się w Los Angeles, w USA.
Twórcy mają nadzieję, że spot wzbudzi tyle samo emocji, dyskusji i opinii, co ubiegłoroczne plakaty, na których złota kula, wzięta wprost z obrazu, została zlokalizowana w najbardziej rozpoznawalnych miejscach Gdańska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024