Rosnące znaczenie video marketingu, zwiększenie nakładów na inbound marketing, dbanie o SEO przy wciąż zmieniających się algorytmach wyszukiwarek, kampanie w mediach społecznościowych – wszystko to sprawia, że ciężar komunikacji z każdym rokiem bardziej przesuwa się w kierunku działań online. Ma to niewątpliwie swoje odzwierciedlenie w budżetach marketingowych.
– Co roku powstaje wiele badań dotyczących reklamy i marketingu. Powstają też raporty dotyczące zasięgów poszczególnych mediów internetowych. Jednak sfera działań marketingowych online jest owiana tajemnicą. Nie wiadomo jednak, które platformy i formaty reklamowe cieszą się największym powodzeniem. Ile firmy wydają na reklamę w internecie? Ile pieniędzy idzie w social media, a ile do influencerów? Przyszedł czas, żeby powiedzieć „sprawdzam” – komentuje Paweł Strykowski, CEO WhitePress.
Zobacz również
Badanie potrwa do 24 października. Zrealizowane zostanie za pomocą ankiety internetowej dystrybuowanej wśród osób odpowiedzialnych za prowadzenie działań marketingowych w polskich firmach, dostępnej na stronie ankieta.whitepress.pl.
NowyMarketing jest patronem medialnym badania.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]