Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Dawid Podsiadło promuje nową płytę zielonym kioskiem

Dawid Podsiadło promuje nową płytę zielonym kioskiem
Przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawił się zielony kiosk z hasłami „Muzyka, prasa, bilety, Podsiadło”. Stoisko jest częścią promocji nowej płyty Dawida Podsiadło, która ma swoją premierę dzisiaj, 19 października.
O autorze
1 min czytania 2018-10-19

zdjęcie: instagram.com/bartekpaturej, instagram.com/maloprofilowy

19 października ma miejsce premiera najnowszego albumu Dawida Podsiadło. „Małomiasteczkowy”. W mediach społecznościowych pojawiło się zdjęcie zielonego kiosku, stojącego przed PKiN w Warszawie. Na barwnym stoisku znajdują się takie hasła jak „Muzyka, prasa, bilety, Podsiadło”.

Post udostępniony przez Bartek Paturej (@bartekpaturej)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Łukasz Kosuniak: Nie opieraj relacji z partnerami tylko na marży 

Łukasz Kosuniak: Nie opieraj relacji z partnerami tylko na marży 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sam piosenkarz dzień przed premierą zamieścił na swoim profilu na Instagramie zagadkowe zdjęcie, na którym widniał schemat kiosku oraz informacja o możliwości nabycia w nim nowego krążka Podsiadło.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.

MUZYKA / PRASA / BILETY / PODSIADŁO. SZCZEGÓŁY JUTRO (RANO).

Post udostępniony przez Małoprofilowy (@maloprofilowy)

Jak się okazało, sam Dawid Podsiadło sprzedaje swoją nową płytę w zielonym kiosku!

Trzeba przyznać, że jest to dość niestandardowy pomysł na promocję, ale jakże ciekawy ;).

PS

Red Bull z okazji powrotu Dawida Podsiadło na scenę stworzył grę mobilną oraz unikatowe puszki z wizerunkiem wokalisty.

PS2

Z serii niestandardowych promocji, po które sięgają artyści, warto przyjrzeć się strategii marketingowej Elektrycznych Gitar.