zdjęcie: instagram.com/bartekpaturej, instagram.com/maloprofilowy
19 października ma miejsce premiera najnowszego albumu Dawida Podsiadło. „Małomiasteczkowy”. W mediach społecznościowych pojawiło się zdjęcie zielonego kiosku, stojącego przed PKiN w Warszawie. Na barwnym stoisku znajdują się takie hasła jak „Muzyka, prasa, bilety, Podsiadło”.
Zobacz również
Wyświetl ten post na Instagramie.Nie wiem o co chodzi, ale #mnie_śmieszy 🙂 #podsiadło #warszawa #city #poland #polska #dawidpodsiadło

Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sam piosenkarz dzień przed premierą zamieścił na swoim profilu na Instagramie zagadkowe zdjęcie, na którym widniał schemat kiosku oraz informacja o możliwości nabycia w nim nowego krążka Podsiadło.
Jak się okazało, sam Dawid Podsiadło sprzedaje swoją nową płytę w zielonym kiosku!
Trzeba przyznać, że jest to dość niestandardowy pomysł na promocję, ale jakże ciekawy ;).
PS
Red Bull z okazji powrotu Dawida Podsiadło na scenę stworzył grę mobilną oraz unikatowe puszki z wizerunkiem wokalisty.
PS2
Z serii niestandardowych promocji, po które sięgają artyści, warto przyjrzeć się strategii marketingowej Elektrycznych Gitar.