YouTube Ads Leaderboard (wrzesień 2018): Gang Słodziaków ponownie na podium

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
YouTube Ads Leaderboard (wrzesień 2018): Gang Słodziaków ponownie na podium

Podobnie jak miesiąc temu, także tym razem do rankingu trafiły dwie reklamy Biedronki o rozbrykanym Gangu Słodziaków. Filmy z ich udziałem zajęły pierwsze i drugie miejsce. Podium zamyka klimatyczna reklama Reserved z Joanną Kulig i Jeanne Damas.

Dwa pierwsze miejsca wrześniowego zestawienia zajęły reklamy Biedronki o przygodach leśnych zwierzątek, które jak się okazuje opanowały już nie tylko sklepy sieci Biedronka, ale także i YouTube. Pierwsze miejsce zajęło wideo Piosenka "Chodź poznaj Gang Słodziaków" z udziałem rozśpiewanych: jeża Jerzyka, sowy Zosi, liska Lucka, bobra Borysa, zajączka Zuzi i rysia Rysia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Drugie miejsce to z kolei wieczorynka dla najmłodszych w wykonaniu tych sympatycznych bohaterów Wieczorynki Słodziaków, czyli bajki na dobranoc – cz. 1 „Echo".

Na podium trafiła także reklama Reserved Chapter I: THE SHOW – #ICanBoogie – RESERVED AW18 CAMPAIGN, w której możemy zobaczyć występ aktorki Joanny Kulig oraz influencerki, paryżanki Jeanne Damas. Marka Reserved postawiła na rytmy disco i kultowy przebój z lat 70., tym samym świetnie oddając klimat epoki.

Na czwartym miejscu znalazła się reklama EB Projekt Tymczasem – Docuseries – odcinek 3: Pezet „Piroman”.

W tym odcinku możemy oglądać, jak Pezet i Steez pracują nad reinterpretacją kawałka Żabsona “Piroman”. Zestawienie zamyka spot Psy vs Koty feat. Whiskas & Pedigree Official Music Video, w którym zobaczymy muzyczny pojedynek, zorganizowany przez dwie marki karmy dla domowych pupili. Czy dzięki potyczce uda się wreszcie wyłonić zwycięzcę odwiecznego sporu wielbicieli psów i kotów?

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google.

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij