Nowa kampania Emirates rusza 1 listopada br., a rozpocznie ją stylowy spot reklamowy promujący wielokrotnie nagradzany system rozrywki pokładowej ice i różnorodną ofertę przewoźnika. Reżyser spotu Michael Gracey, w którego dorobku znajduje się m.in. popularny musical Król rozrywki, zabiera widza w fantastyczną podróż. W reklamie jeden z członków personelu pokładowego przemienia się w energiczną tancerkę, a prezentowane przez nią kolejne style taneczne – od Bollywood po hip-hop – symbolizują znakomitą i różnorodną ofertę systemu ice. Spot kończy się typowym dla Emirates humorystycznym akcentem.
Równocześnie linie zaprezentują drugi film promujący rozbudowaną siatkę międzynarodowych połączeń Emirates. W tej reklamie udamy się w podróż po świecie – od kenijskich równin po wieżę Eiffela i słynny wieżowiec Burj Khalifa w Dubaju – w rytm chwytliwej piosenki skomponowanej specjalnie na potrzeby kampanii. Spot został zmontowany w stylu, który powoli staje się wizytówką Emirates, obfitującym w płynne przejścia między kolejnymi kierunkami i elementami oferty pokładowej przewoźnika.
Zobacz również
Kampanię opracował dyrektor ds. marki Emirates Richard Billington. Reklama systemu ice pojawi się w telewizji 1 listopada w trakcie popularnego programu rozrywkowego The X Factor UK, a obydwa spoty będą wyświetlane równocześnie na najważniejszych rynkach Emirates w regionie Zatoki Perskiej, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i USA.
Oprócz tradycyjnych platform reklamowych i cyfrowych kampania „Fly Better” pojawi się także w klubach sportowych i na wydarzeniach sponsorowanych przez linie Emirates.
Pierwsza reklama stadionowa w ramach nowej kampanii zostanie odsłonięta 1 listopada na torze wyścigów konnych Meydan w Dubaju, tuż przed rozpoczęciem sezonu wyścigowego. Następnie kampania nabierze międzynarodowego rozgłosu, pojawiając się na billboardach stadionowych w trakcie długo wyczekiwanego meczu Arsenal-Liverpool, który odbędzie się 3 listopada.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Ponadto 11 listopada sponsorowana przez Emirates drużyna AC Milan po raz pierwszy zaprezentuje reklamę „Fly Better” na swoich koszulkach podczas szlagieru Serie A – spotkania z Juventusem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing